Nieuwe garderobe aanschaffen

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat ik voor aanstaande winter al heb gekocht is een mooi leren (zwart) jasje. En een paar wollen gebreide truien. Wel heel fijn gebreid, niet grof.
    Een paar goede jeans en stoere laarzen en dan kan ik er wel weer tegen aan haha.

Leggings of een goede maillot heb ik wel aan onder een jurkje ( of langere trui ). Niet gewoon 'zo' , zeg maar.
    Zoiets als op de afbeelding, alleen dan zonder uggs :p

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Het antwoord op jou vraag is zo persoonlijk.. Je moet echt kopen wat jij mooi vind.

Ik vind bv jurkjes/tuniekjes met leggings en bontjassen helemaal niks.
    Ik zou zeggen koop 2 leuke jeans met wat basic shirtjes en combineer die met je blazers/vesten en een paar sneakers.
    Maar dat is wat ik draag en prettig vind en kan heel goed zijn dat jij dat niets vind en liever op hakken van 10 cm loopt met een jurkje.

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Misschien bij goedkopere winkels kijken Primark schijn je flink veel voor weinig te kunnen halen. (ga er donderdag voor het eerst heen, dus heb er nog geen ervaring mee)

Hema, H&M kun je ook veel betaalbaars kopen.

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik zou nu wat goedkopere en misschien kwalitatief wat mindere setjes kopen en dan langzaam uitbreiden met wat duurdere kledingstukken zoals een goede spijkerbroek, mooie laarzen/pumps, een tof jasje ed.
    Zo doe ik het nu ook :) En ik haal bij het tweedehandswinkeltje hier in de buurt ook regelmatig mooie dingen voor een leuke prijs!

Deel Deze Pagina