Nieuwe garderobe aanschaffen

Discussie in 'De lounge' gestart door kierie, 24 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Erg he. Ik heb nu met mezelf de afspraak gemaakt dat ik voor elk seizoen 2, max 3 items mag kopen. Anders loopt het straks de spuigaten uit :-D

tuc vindt dit leuk.
  2. kierie

kierie Lid

19 apr 2010
    44
    8
    8
    NULL
    NULL
    @marb
    @Nescio
    @mel78

Wanneer dragen jullie die super gave jurken van topvintage? Alleen naar een feestje of ook gewoon in het dagelijkse leven?

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hangt van de jurk af. Ze hebben ook vrij basic dingen, die draag ik met gympen of pumps in het dagelijks leven. Maar de zwierige als we uit eten gaan of hij een bruiloft

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Beetje wisselend. Sommige jurken gewoon het hele jaar door. En de wat zwierige exemplaren voor feestjes.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zag er een rode polkadot jurk op staan. Ik heb er precies zo 1 maar dan ergens anders vandaan en die draag ik idd ook in het dagelijks leven.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

De swingjurken naar feestjes idd of bij uit eten gaan of naar mijn werk, de A-lijnjurkjes van King Louie bijv ook gewoon dagelijks.

7. kierie

kierie Lid

19 apr 2010
    44
    8
    8
    NULL
    NULL
    Vind dit een erg gave stijl, heb zelf ook een paar Swing jurken bij succubus gekocht.

Die draag ik wel op zondag naar de kerk, schoolplein heb ik nog niet aangedurfd;)

Deel Deze Pagina