Dat rokje links op de foto vind ik heel mooi. Hoe heet zo'n rokje nou? Taille/plooi rokje..? Ik kom via verschillende zoektermen op google iig niet uit bij een dergelijk exemplaar. Sorry ts, ik heb veder geen tips voor je.
Je bent mooi zeg! Ik denk dat de kleuren die jij noemt je wel goed staan. Niet te lichte kleuren in verband met haar- en huidskleur, en blauwige kleuren zoals je ogen. Zwart, blauw, groen, misschien nog bruin of bordeaux rood. Je doet me een klein beetje denken aan Willemijn van 2WMN, misschien als je nog inspiratie opdoet als je haar opzoekt op Instagram of YouTube bijvoorbeeld. Maar ik denk dat jij wel iets stoerder / vlotter / minder braaf bent Wat wel een slim item is waar je niet meteen aan denkt, is een los kraagje. Dan hoef je niet per se een hele blouse onder een trui of shirt te dragen, maar heb je toch een iets interessanter item dan een simpele trui, door het kraagje dat er onderuit komt Pieces verkoopt dat ook: HALVE HEMDKRAAG KRAAG - Pieces Pieces heeft best wel veel leuke basis-items, ik heb er wat mee geprobeerd voor je. Maar ik ben geen stylist en ook niet in de dop, haha.
Wat ik ook graag doe is naar een wat duurdere conservatievere winkel gaan voor een paar goede basics. Ik vind dat bijvoorbeeld simpele zwarte rokken of een nette pantalon bij dat soort winkels beter verkrijgbaar zijn en langer meegaan. Wel moet je dan een beetje door de gezapige shirts heen kunnen kijken. Met een beetje geluk hebben ze nog sale en kan je dus een paar goede basisstukken vinden voor een schappelijke prijs. Mijn ervaring is ook dat juist dat soort winkels ook wel goede verkoopsters hebben die met je meedenken.
Ah wat een leuke lieve reactie, dankjewel! Ik heb gisteravond toch via internet een hele lading kleding besteld dat komt vanmiddag binnen. Ik ga morgen als mijn dochter op school zit even langs de pieces en misschien andere winkels. Ik heb een screenshot gemaakt van alle voorbeelden dus moet goedkomen
Ik bedoel meer qua kledingcombinaties. Natuurlijk kijk ik éérst of ik het leuk vind en dán of het mij ook staat. Wil ik ook wel weten, eigenlijk. Welke winkels zoal?
Ik heb bij Vero Moda van die glanzende broeken gekocht! Zit superlekker en kan netjes of stoer door een shirt of trui en schoenen! Ook heb ik daar een zwarte soort biker legging gekocht! Zit heerlijk en met een lange trui of een lang shirt erover van daar staat het heel leuk!
Ik heb tot nu toe dit.... kan dat? Ik had geen zin om mijn broek en schoenen ook steeds te wisselen dus heb die aangelaten haha.
Leuk! Ik vind vooral je setje linksboven mooi, mag ik vragen waar die top vandaan komt? Je hebt ook een mooi figuur, je kan veel hebben hoor
Leuk! Vooral rechtsonder vind ik mooi samen! Maar alle combinaties zijn leuk, al zou het met een strakkere broek misschien mooier zijn. Maar belangrijker: hoe voel je je er zelf bij?
Ik ben niet van de ripped jeans, maar verder, super leuk! Heb zin om te shoppen waar heb je geshopt? Om op je vraag over jouw kleuren terug te komen, ik ben geen expert, maar heb zelf wel eens een kleuren consult laten doen. Echt een aanrader.
Lief dankjulliewel! Ik vind het mooi voel me er goed in. Ja die broek dat is mijn nood broek haha. Had de rest nog niet droog. Ik heb een deel via themusthaves wat iemand vroeg, en een deel bij vero moda/only weggehaald.