nieuwe gezicht renee zellweger

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door twee, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Lijkt wel een compleet andere vrouw. Niet lelijk, maar gewoon totaal anders :$

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Het enige herkenbare is haar mond.
    Ik herkende haar anders echt niet meer.

3. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Je kunt duidelijk zien dat ze haar oogleden heeft laten liften. Ze had altijd kleinere ogen vanwege hangende oogleden. Ik vind het wel zonde, haar typische Zellweger-look is weg.

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Dit ik herken haar echt niet meer.

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik haar haar niet herkend als Renee..
    Maar ze ziet er wel goed uit en is nog steeds een knappe vrouw.
    Haar voorhoofd ziet er wel wat erg strak en glanzend uit,maar goed,ik teken ervoor om zo oud te mogen worden en er dan zo uit te zien.

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    In 2013 leek ze op Christine Applegate of hoe heet ze?

7. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ik zag het ook. Schrok er van! Niet lelijk, maar zo totaal anders!! Ze lijkt wel 10 jaar ouder. Echt jammer dat zo'n mooie vrouw zo onzeker is over haar uiterlijk dat ze zoiets doet.

8. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik herkende haar niet meer! Ik vind haar niet lelijk en ze lijkt ook niet nep. Ik zou niet per definitie zeggen dat ze plastische chirurgie heeft gehad. Ze ziet er alleen anders uit.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    volgens mij ligt renee ergens dood onder de grond en is dit gewoon een totaal andere vrouw whahahahaha

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik weet niet wat ze heeft laten doen of hoeveel ze is afgevallen, maar het maakt haar er naar mijn mening niet mooier op.
    Ik vind haar er juist nu vermoeid en een stuk ouder dan 45 uitzien.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Make up doet ook al veel

Maar goed...een lift van de oogleden vind ik niet zo raar hoor.

Als ik rond 50 ook hangende oogleden heb ga ik ook liften. ( denk ik)

12. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Als je mij die foto had laten zien, had ik nooit geraden dat dit Renee Zelweger was... Ik vind het een totaal ander gezicht, herken haar totaal niet terug. Zeker als je de foto's 2013 en 2014 naast elkaar ziet :-O

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Renee heeft al een tijdje geen films gemaakt en is weinig in de publiciteit geweest. Ik moest ook wel twee keer kijken. Totaal andere vrouw om te zien. Ook al was ze heel slank, ze hield die lekkere wangetjes. Vind haar er nu uitzien als een kruising tussen Sarah J. Parker en Juliette Lewis.
    Ach er zijn meer actrices die ineens totaal anders uitzien. Hier even een overzichtje van de afgelopen jaren.

Ze is ook nog niet gevraagd voor BJ 3. Maar ja, Hugh grant doet niet mee en Mark Darcy heeft deel 3 niet gehaald.
    Renee Zellweger niet gevraagd voor nieuwe Bridget Jones | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
    Totaal off topic heeft iemand deel 3 van het boek gelezen?

14. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik begrijp heel goed dat ze iets aan dr oogleden heeft laten doen, maar de chirurg had het ook iets beter kunnen doen, iets minder Hollywood-achtig zodat ze haar eigen look zou behouden.
    Ook jammer dat ze niet toegeeft iets te hebben gedaan. Van een gezonde lifestyle en een jaartje ouder worden krijg je niet plots een totaal ander gezicht.

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik ben haar gewend van andere films maar herken haal helemaal niet meer haha

16. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag haar foto van de week bij een artikel over Bridget Jones op NU.nl en herkende haar ook totaal niet!

Ze had nadat ze zoveel was afgevallen na Bridget Jones heel veel rimpels. De fillers zie je goed zitten. Moet zij weten. Alleen vind ik dat er weinig Renée over is met die nieuwe oogopslag, dat vind ik wel bizar.

Renee Zellweger Plastic Surgery Evident, Say Experts

Deel Deze Pagina