Wat zijn nou momenten waar jij dagelijks enorm van kan genieten? Ik kan er enorm van genieten als een van mijn katten lekker op schoot komt liggen. Hij doet dat zo grappig dat ik er altijd een big smile van krijg. Hij komt heel rustig aangeslopen, als een ninja haha. Dan zet hij 1 pootje op mn schoot en wacht rustig tot ik het kopje koffie/ipad/boek van schoot haal. Zodra ik die ruimte maak gaat hij lekker op schoot liggen, ninja style! Heel sluiperig hihi. En dan kan hij úren blijven liggen, das weer onpraktisch maar wel gezellig. Als ik hm eens wegstuur omdat ik een zere buik heb bv, dan blijft hij het proberen. En ook steeds met meer ninja trucjes. Steeds langzamer, een pootje... Nog een pootje hahaha. Zo schattig, daar kan ik toch geen nee tegen zeggen! Daarnaast kan ik enorm genieten van mn kopje koffie Of beter: ik ben niet te genieten vóór mn kopje koffie.
Mn dochtertje uit bed halen (meestal) Ik hou van lekker werken maar dat bakje koffie om 10.00u is ook wel even genieten hoor! En na het middageten als ze slaapt neem ik (op schooldagen) echt even tijd voor mezelf tegenwoordig, heerlijk. Ook buiten koffie drinken en in de tuin wordt ik BLIJ van! Als mn oudste weer thuis is, later mn man ook, eigenlijk zoooveel!
ik kan ontzettend genieten van mn vriend en mijn 2 honden. en van de natuur.. ik werk buiten en zie zoveel mooie dingen, daar kan ik dan echt van genieten
ik geniet nog steeds heel erg van het moment dat ik nog even bij dochter ga kijken voordat ik naar bed ga , hoe lief ze ligt te slapen. soms ga ik op de grond naast haar bedje zitten om haar gezichtje te aaien of kusjes te geven en dan zegt ze slaperig ; love you mama dan smelt ik helemaal
Van het moment dat mijn vriend thuis komt van zijn werk of 's nachts als ik weer in ons bed kruip na een voeding en hij lepeltje lepeltje tegen mij aan komt liggen. En het moment na een voeding als mijn zoontje in slaap is gevallen en in de foetushouding tegen me aan kruipt. Of als ik in mijn auto zit en het ineens weer tot me doordringt dat dit gewoon MIJN auto is en hoe volwassen het eigenlijk is om een eigen auto te hebben (tja.. vraag me niet waarom het dan de auto is die het zo volwassen laat zijn)
Het ritueel kinderen op bed leggen. Met het verhaaltje zijn ze zo aandachtig en dan zingen in bed uit volle borst met van die natte haartjes......kan ze goed opvreten. Ook samen met man series kijken op bed, lekker bakkie thee erbij, lekker even kletsen en dan vast ritueeltje van kussens wisselen en draaien(ja waarom weet ik niet dat doen we altijd) en dan lekker lepeltje lepeltje mmmmmmm. Doe er ook gelijk minst leuke moment van de dag bij. Dat is rond 5 uur, kinderen zijn allemaal thuis van spelen ed, hebben honger, worden moe, koken, man belt altijd onderweg naar huis. Dus zie mij met ovenwanten,telefoon tussen schouder,roepend naar kinderen wie gelijk heeft, tafel dekkend koken. Ben altijd zo blij als ik ieder zijn bord heb gegeven......iedereen stil en blij, en ik ook!
Van de kleine dingen geniet ik het meest... Vanmiddag voetballen met de Kids heerlijk die bezwete rode koppies en wat ze hun best deden heerlijk heb zo genoten. Smorgens als ze allemaal bij me in bed komen liggen met hun net wakkere kopjes. Haren helemaal wild! Heerlijk... Als mijn man mij smst dat hij op de fiets zit
Ik geniet echt van mijn kinderen. Als ik ze al lachend zie kijken of als ze naar me toe komen rennen, blij dat ik weer thuis ben. En ik geniet ook als mensen de winkel binnenstap en dol enthousiast reageren hoe deze eruit ziet.
Ik geniet van de radio lekker hard aan in de auto als Ik thuis kom en ik hoor heel hard mama mama mama mama Ik geniet van mijn de kus van mijn lieve man ik geniet van met zijn vieren ontbijten op bed Ik geniet van de bloemen die in het gras groeien
Mijn zoon uit bed halen, of hij zwaait en lacht vrolijk of hij is nog een beetje duf. Dan gaan we eerst heerlijk knuffelen tot hij wakker is. Kiekeboe spelen met mijn zoon, dat hij dan moet schaterlachen. Mooiste geluid van de hele wereld. "s zaterdags wakker gemaakt worden door zoon en papa, die terug in bed kruipen. Een bakkie koffie in de tuin. In bed series kijken met mijn man.
Douchen. Elke ochtend een geniet momentje als ik met N onder de douche stap. De eerste fles in bed geven. Zo'n knus moment, en dan daarna nog even lekker in slaap vallen met z'n tweetjes. Hoe blij onze hond is als we naar beneden komen. Met de zon op m'n hoofd in de tuin ontbijten.
Ik geniet ervan als ik mn zoontje uit bed haal. Het eerste wat hij altijd zegt is "mama, ik jou gemist" .. aahh dan smelt mijn hart!