Ik heb washandjes van handdoeken van de Hema en daarnaast losse washandjes van de action. Die washandjes heb ik pas een jaar ofzo en ze waren al super dun maar nu is er al bijna niets meer van over. De handdoeken en washandjes van de Hema zijn na een jaar of 9 ofzo nog prima, maar wel enorm ruw. Maar ik gebruik ook geen droger. Ik heb trouwens handdoeken in twee kleuren: wit en zachtgroen. Tenminste; dat waren ze. De witten zijn nog perfect wit maar de licht groene hebben amper nog kleur, ondanks altijd kleuren wasmiddel gebruikt te hebben. Mocht je dus een kleurtje van de Hema nemen dan zou ik niet zo’n heeel licht kleurtje nemen en anders gewoon spierwit doen
Heb al 20 jaar de gewone handdoeken van Hema XD nog steeds supergoed. Moet wel zeggen dat ik pas sinds 2 jaar een droger heb en nu merk ik wel dat ze ineens iets dunner worden..maar mag ook wel na al die jaren.
Sinds een paar jaar Walra. Ze gaan nooit in de droger (hebben we niet) en we gebruiken geen wasverzachter maar ze blijven wel lekker zacht. En ze zijn tot nu tot nog mooi.
Wij hebben al 15 jaar handdoeken van de Hema en die zijn nog steeds goed. Zijn nooit in de droger geweest en we hebben er erg veel dat zal vast wel schelen.
De gewone van de hema. Ooit in de actie 3+1 gratis, dus 16 stuks gekocht toen ik hier 9 jaar geleden kwam wonen en ze zijn nog steeds goed. De hotelkwaliteit ken ik niet maar is nu in de aanbieding.
Wij hebben ze van de Hema. Ik heb ze 19 jaar geleden gekocht (hotel en gewone, ik werkte er) en sinds 14 jaar in gebruik. De oudsten die in gebruik waren zijn 2 jaar geleden weg gegaan en toen de anderen uit de kast gehaald ook van toen ik er werkte. Ze gaan wel in de droger.
Heb Hema hotel kwaliteit gehad en nu Walra. Allebei fijn maar puur praktisch zou ik kiezen voor Walra want die is dunner en kan ik veel meer handdoeken kwijt in de wasmachine/droger dan destijds met die Hema handdoeken.
Ik heb handdoeken van de hema, action en Ikea. Die van de action heb ik pas gekocht. Tot nu toe tevreden. De rest is minimaal 12 jaar oud en eigenlijk nog best prima. Ze zijn tot voor kort altijd in de droger geweest en niet extreem dun geworden. Nu geen droger meer. Ben benieuwd. Ooit handdoeken van Blokker gehad. Dat was niks.
Dat heb ik dus ook! Ik heb hier nu H&M home en Zara home . Na 2 jaar vervang ik ze want dan worden ze dun en vaal. Maar vind ze er leuker uitzien dan die van de Hema en vind het leuk om regelmatig te veranderen. Ze gaan wel altijd in de droger.
Wij hebben geen droger dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop er nog een jaar of 2 tot 3 mee te doen zonder gaten en haal dan wel weer nieuwe handdoeken van de action ofzo
Blijven de kleuren ook mooi? Had laatst van de action lichtroze gekocht, maar die zijn zo vaal geworden. Nu kun je bij de plus ook handdoeken sparen van Walra.
Heb de hema handdoeken. Nu na 8 jaar gaan ze toch wel echt slijten. Gaan trouwens altijd in de droger
Ja de kleur blijft netjes. Wij hebben wel redelijk donkere handdoeken en petrol kleur handdoeken, die zijn iets lichter. Hier kunnen we ook voor handdoeken sparen bij de Plus, maar geen Walra volgens mij, ze zien er ook niet zo mooi uit.