meer dan 50 stuks meisjes kleding Bekijk bijlage 26355 15 rompertjes, waarvan 3 met lange mouwen 12 broekjes, o.a roze, wit, beige, met bloemetjes, spijkerbroekje 13 bovenstukjes, overslagtruitje, vestjes, truitjes roze, wit 6 boxpakjes, o.a roze, met lievenheersbeestje, winnie the pooh 3 jurkjes, spijkerjurkje, wit gehaakt jurkje, en blauw 1 jasje, lekker warm voor in de winter 5 mutjes, o.a roze met bloemetjes 1 badjasje, roze met konijnenoren, heel schattig van de merken o.a : H&M HEMA bambino Prenatal opsturen kan eventeel, voor het hele pakket vraag ik ongeveer 35 euro, dat is nog geen 70 cent per kledingstuk. ophalen kan ook in haarlem, dan heb ik er nog een pak newborn luiers bij maat 1 van pampers verzendkoste zijn voor de koper en het liefst gaat alles in 1 keer weg. het ziet er nog netjes en verzorgd uit. vriendelijke groeten Sabine
ik kan ook foto's van induvidueele kledingstukken neer zetten als iemand interesse heeft! en ik heb ook nog een berenpak te koop van de H&M voor maat 56 t/m 68