Nieuw hier!

Discussion in 'Even voorstellen' started by kimsenna, Feb 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimsenna

kimsenna Actief lid

Feb 15, 2011
    153
    0
    0
    Bij deze wil ik me voorstellen.:)
    Ik ben 26 jaar en mijn vriend 27 jaar oud. Mijn vriend en ik zijn 10 jaar samen en wonen nu 4 jaar op onszelf.

Sinds vorig jaar is het gevoel bij mij gekomen, dat ik erg graag een kindje wil. Ik heb dit met mijn vriend besproken en hij gaf aan ook wel graag kinderen te willen maar nog niet nu, ik heb het gevoel naast me neergelegd.
    Nu zijn we een jaartje verder en komt het gevoel weer heel sterk terug. Afgelopen week heb ik dit opnieuw aan mijn vriend verteld en gevraagd of hij er over na wilde denken dat ik met de pil kan stoppen.
    Hij gaf aan dat hij het niet wist?? Ik gevraagd, wat bedoel je hier precies mee? Hij zegt weer, ik weet het niet?

Ondertussen zijn we er wel al regelmatig over aan het praten, en ik lees er veel over en weet dus wat me te wachten staat.
    Maar hij leest er niets over en denk het allemaal wel al te weten.

Hoe reageerde jullie vriend/ man/ partner toen jullie vertelde dat je graag een kindje wilde?

2. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

Jan 2, 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Welkom!

Wij hebben samen besloten er voor te gaan, vrij abrupt eigenlijk!

Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!! :)

Succes en veel plezier op het forum!

Liefs

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Welkom! :)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom op t forum!
    Bij ons kwam het te sprake na de geboorte van ons 2e neefje... toen begon het bij ons allebij te kriebelen en toen mn schoonzusje zwanger was van haar 2e kindje ben ik gestopt met de pil :) ( neefje 1= 3 jaar, neefje 2 = 2 jaar en neefje nr 3 is nu 1,5, nummer 1 en 3 zijn van mn schoonzusje, nummer 2 is van mijn eigen zus)

Share This Page