ik snap dat je hiermee zit! Is inderdaad zwaar balen dat het ineens zo gaat... ik snap uiteraard wel dat ze geen 3 honden over de vloer willen, zou bij ons ook niet gaan, maar is wel jammer dat het eerst toegezegd is...
Dat bedoel ik ja, denk dat de 3de hond voor hun gewoon een ticket is geweest om helemaal geen honden meer in huis te willen. En op deze manier kunnen ze de "schuld" op jouw afschuiven zonder dat hun erzelf op aangekeken worden.
draak ik had je bericht dan inderdaad verkeerd geinterpeteerd. uit je eerste bericht begreep ik dat je die hele week dat je vriend in de middag stond van 2 tot half 10 bij hun was. sorrie voor mijn foute interpetatie van je bericht. jah, een oplossing weet ik ook niet. als iemand ze niet in huis wil is dat hun goed recht alleen snap ik wel dat je deze klap niet had zien aankomen. het voelt natuurlijk of je als persoon aangevallen wordt omdat je tante je zo na is.
verder denk ik ook wat pluk zegt dat ze het nooit al echt leuk gevonden hebben en nu hun kans schoon zagen hun gal te spuien. maar goed hoe dan ook blijft het jullie keuze. wel jammer van de wrijving nu. je bent natuurlijk toch flink gekwetst.
Ik had het ook verkeerd geinterpreteerd en begrijp je wel ergens ivm dat alleen zitten, de ochtenden vind ik prima, dan is het alleen van 4u50 tot 14u50 maar middagploeg van 12u50 tot 22u50 vind ik niet leuk! Dan ga ik ook soms naar mijn zus of ouders zoals ik al zei, maar niet langer dan 2 uurtjes of zo... of ze komen thuis op bezoek... Ik denk ook zoals hierboven al gezegd, misschien dat ze nu de kans grijpen om de hondjes helemaal af te schaffen, maar dan waren er toch andere, leukere manieren om dat mee te delen he! En het is jullie keuze om een hond aan te schaffen, daar moeten ze zich echt niet mee bemoeien!