dit is nog eens wat anders dan babynamen bedenken, leuk! zo zowiezo gaan voor bruin wit, ben zelf geen fan van jacks, maar vind die bruine dan altijd nog net iets leukers. mijn honden heten murphy en gizmo (lekker origineel). oude kat heette micky, en overleden hond was balou. nu ik toch bezig ben, de goudvissen waren: droppie, jaws, martin gaus en bertha.
mijn ouders hebben een reutje en hij heet Tieste, spike vind ik ook altijd wel leuk bij een reutje.... onze honden heten Pinkie (dwerg pinscher) en Balou (boomer) onze katten sneaky en miss morgan onze konijnen dinky en mistique onze cavia's bert en ernie wellicht geen hele originele namen,maar vind ze wel leuk!
hey ik vond ook heeel moeilijk om een naam te kiezen , maar bij ons is het BANYE (banjeee) geworden , roept zo lekker haha zag net ook milo voorbij komen vind ik ook erg grappig een paar hondenamen van bekenden binky tommie hunter cesar rex tonka bas s6
oh, als ik nu trouwens zelf een hond neem gaat hij taxi heten. al is het alleen maar om m te roepen op straat: TAXI!!
wij zouden eigenlijk twee hondjes uit hetzelfde nest krijgen, en die zouden smokey en bandit heten smokey is er wel gekomen maar bandit ging niet door.
We hebben sinds 2 weken ook een pup en die hebben we Maico genoemd We kwamen op de naam toen we een keer voor de gein zo'n smsje hadden gestuurd naar 'hoe heet jouw dochter of zoon ' en daar kwam als jongensnaam Maico uit.. Al vondt ik het niet echt een leuke jongensnaam maar wel een mooie hondennaam. De katten heten micky (is bij mn ouders gebleven omdat ze nu 19 jaar is), pam en amy Succes met je keuze!!
De hond van mijn vader heet Caja (heb ik verzonnen ) Vind het wel een leuke naam en ligt lekker in de mond Succes met het vinden van de juiste naam!
Hoi, hier een hondengek, ik vind voor een teefje Mara heel erg leuk, en voor een reutje vindt ik Dex heel leuk. zelf heb ik een reu
Korte en krachtige namen werken het beste bij honden, stel je hond heet, Stechs, nou ga dat maar eens roepen op een open veld, dan breek je je bek over die naam, dus ik snap sommige mensen niet maar goed, een hond moet wel een hond blijven, om je hond nou bv. brigitte te noemen.. Nee.. dat vind ik persoonlijk niet kunnen
HiHi dat vind ik nou juist grappig,hier woont een herder in de buurt en heet Esmee (en hij luistert trouwens erg goed!).Maar smaken verschillen natuurlijk en das maar goed ook