Vorig jaar hebben we 1 dag voor kerst onze hond gekregen. Het gaat supergoed, hij is echt heel leuk en supersociaal. Speelt heel graag met andere honden. Dus na maanden dubben besloten om er nog 1 te nemen. Hebben onze zinnen op een teefje gezet. Ze zit ergens in Friesland in een gastgezin. Ik moest een motivatiebrief sturen en nu is het afwachten. Uiterlijk vrijdag horen we of we langs mogen komen. Op dit hondje mochten we alleen maar reageren als we al een hond hadden. We hebben ervaring met adoptiehonden uit het buitenland. Onze vorige hond kwam uit Spanje. Onze huidige hond uit Griekenland. Dus dat moet gewoon goed komen! Maandag hebben we een bericht gestuurd en gistermorgen heeft mijn man het asiel gebeld. De mail is doorgestuurd naar het gastgezin en geloof dat we op dat moment de enige gegadigden waren. Duimen jullie mee? ♡♡♡♡♡♡
Ah wat een ontzettend lief en leuk hondje zeg! En wat mooi van jullie dat jullie zulke hondjes een kans geven ♥️
Hahahaha Bijna net als die vraag van Rosanna en Rowan (transgenderkoppel)... bij de fertiliteitskliniek: Met Denemarks zaad... praat het kind dan ook Denemarks?
We dachten even dat we niet meer in aanmerking kwamen, we hoorden maar niks, dus mijn man heeft vanmorgen nogmaals een mail gestuurd met extra informatie over ons huishouden en met foto's. En dat lijkt te hebben geholpen want binnen 1 uurtje kregen we een reactie via Whatsapp. Het hondje zit bij een dierenarts ( gastgezin) en ze zou vanmiddag haar best doen om tijd vrij te maken om ons te bellen, aangezien ze een dierenartsenpraktijk heeft. Ben echt heel benieuwd naar het gesprek, naar meer info over het hondje!! Als alles goed gaat moeten we een aardige rit maken, want het hondje is ergens in Friesland en wij wonen onder Rotterdam.
Wat leuk! Zo te horen zijn jullie een geweldig gezin voor het nieuwe hondje, dus ik duim dat jullie haar nieuwe baasjes zullen worden.
Volgende week zondag rijden we naar Friesland! Het gesprek ging goed en de dierenarts ( gastgezin waar ze nu is) had een goed gevoel bij ons. Dus als alles goed verloopt nemen we haar volgende week mee naar huis!