Nieuwe hond

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 2 dec 2020.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.599
    3.842
    113
    Wat een schoonheid! Hebben jullie al een naam?
     
  2. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Ze heet Yara, maar ik vind het echt geen leuke naam. Nu willen we er niet teveel aan sleutelen, ze is deze naam natuurlijk gewend dus een hele andere naam qua klank lijkt me geen goed idee. We zitten eraan te denken om haar Sara te noemen, lijkt erg op Yara maar ik vind het veel mooier. En verwacht dat ze er ook wel aan zal wennen. :)
     
  3. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Niet nieuwsgierig maar hoe is het gegaan?
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  4. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Is goed gegaan! Ze is echt heel lief.
    Ze speelt superleuk met onze Tommy!
    Nu moet ze wennen, buiten is het erg spannend allemaal.
    Ze is zindelijk, maar heeft hier een paar keer binnen geplast en 1 keer gepoept. Ze had het plassen erg lang opgehouden en denk dat het ook de stress is.
    Dus we behandelen haar als een jonge pup en gaan gewoon extra met haar naar buiten en geven haar alle tijd om te aarden. Het is ook niet niks allemaal!
    IMG-20201213-WA0000.jpg
     
    Tuttebelleke, femkes, Zeebra en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Vannacht is het goed gegaan. Ze heeft samen met Tommy beneden geslapen. Er is niks gesloopt en ze heeft niet in huis haar behoefte gedaan. :):)
    Aan de lijn is het nog erg wennen, bij de gastouder woonde ze landelijk en liep ze meestal los.
    Wat een dingetje is is dat ze baknijd heeft. Alle brokken gaan ook meteen op, en ze eet niet ontspannen; houdt continu alles in de gaten en is dus wantrouwend. Bij het gastgezin zat ze in een roedel met een stuk of 6 andere honden, denk dat dat de reden is.
    Tommy laat gerust zijn brokken een halve dag staan en nu vreet Sara die dus op.
    Iemand tips? Ik weet namelijk niet hoe ik die brokken zo weg kan zetten dat Sara er niet bij kan..
     
  6. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Zara75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina