In de krokusvakantie zijn wij onze berner senner kwijt geraakt na een gevecht tegen kanker. Ons hele gezin zat in zak en as na het overlijden van onze hond, gelukkig hebben wij na enkele weken toch weer een beetje hoop gekregen. We zijn deze avond naar enkele pups gaan kijken, en daar zagen wij een echte schattige pup zitten. Het verdict is gevallen, in de paasvakantie zal ons gezin weer een familielid rijker zijn. Hoe ze zal heten daar zijn we nog niet helemaal over eens. Waarschijnlijk zal ze haar naam kyara zijn en roepnaam kya...maar we zijn er nog niet over eens wat roepnaam wordt en wat echte naam. Gelukkig hebben we nog enkele weken tijd om te discusieren. Suggesties zijn altijd welkom. Ik wou jullie het leukte nieuws meedelen. Ik zet zo vlug mogelijk een foto van onze pup in mijn album...ik weet niet hoe ik een foto in een bericht moet zetten, een echte leek. groetjes Stephanie
Vreselijk om je hond een ongelijke strijd aan te zien gaan. Hopelijk heeft ie niet al te veel geleden. Super dat jullie gezinnetje wordt uitgebreid met een nieuwe pup. Wordt het weer een Berner? Zijn lieve honden he, wij hebben er ook 1. Sien heet ze en is in mei 3 jaar. Veel succes met het kiezen van een naam en laat me weten wat het geworden is! Ben ook niwuqsgierig naar de foto, ik wacht met spanning af Groetjes Kirst
wat een heerlijk berner puppie ja je kan niet zonder he ben ook helemaal berner freak Ik smelt weer helemaal
Wat een schatje, veel plezier ermee! En jullie vorige hond ziet er ook heel lief uit. Vreselijk hoor dat hij er niet meer is. Maar nu gelukkig iets leuks om naar uit te kijken!
vreselijk om je hond te moeten verliezen. Hoe oud was je hond? Grote honden gaan bijna allemaal dood aan kanker als ze wat ouder zijn (en vanaf een jaar of 8 is dan al oud voor n grote hond) De onze heeft t gevecht tegen botkanker (in 2006) ook verloren, maar die was nog geen 1,5. Hier was ook t hele gezin ontregeld.(zo erg zelfs dat mn vriend geen zin had om te klussen)
Wat n lekker ding! Zou er zo zin in krijgen Ja hoor je erg vaak...kanker. Mijn moeders boef is ook ingeslapen na dat de kanker na een operatie weer terug kwam. We wisten op n gegeve moment niet hoever het al van binnen weer zat en dr hingen weer grote bulten onder dr buik. We wilden zeker zijn dat ze geen pijn had en ze was "al" 9. Nog n keer opereren had geen zin. Ik heb mijn hond bewust laten steriliseren ipv aan de prikpil te doen. Minder kans op kanker dan....maarja. Wie weet, ze is nu 5 jaar...groot watje dat zich aan de kant laat zetten door onze puberende dwerg pincher. Hoop dat haar kanker bespaart blijft en ze nog heel lang dr kluif kan laten af pakken door Floortje.
Leuk een bernerpuppy Voor alle mensen die een Berner hebben,ik weet nog een leuk Bernerforum Klik maar op mijn www.
Mijn vorige hond haar naam was Angel*, ze is jammer genoeg maar 6 jaar geworden. Wat wel nog relatief jong is. Maar het schijnt dat grote honden nu eenmaal niet zo oud worden.