super dat ze weg is. heel goed gedaan van je. En nog zielig proberen te doen ook! nou ze heeft echt misbruik van de situatie gemaakt, je bent heel goed geweest voor haar. gelukkig kun je het nu afsluiten allemaal! Lekker feeste bouwen nu dus!!!
Wat moet jij je heeeeeerlijk voelen om je huis weer voor jezelf te hebben! Goed dat je haar zo hard hebt aangepakt. Ze moet maar eens begrijpen dat manipuleren niet altijd zin heeft. Gelukkig is ze jouw probleem niet meer. Bye bye, tot NOOIT meer ziens
Meid je hebt het goed gedaan. Ondanks dat je haar op dit moment een rotwijf vindt, heb je waarschijnlijk iets heel moois betekent voor haar, en dat weet ze echt. Dat is ook waarom je in het begin deed toch? Je mag trots op jezelf zijn en nu lekker genieten van je lege huis.
Pff.. heb het verhaal met verbazing zitten lezen... Heel goed dat ze weg is, geniet er van!!!! Ik heb 2 jaar geleden dat ik hoogzwanger was van mn zoontje een meisje van 17 in huis genomen die nergens heen kon. Ik had geen last van d'r, ze was een puber, maar kon wel gewoon afspraken maken en ze luisterde redelijk... Ze zei alleen dat ze zwanger was, dat geloofde ik niet, soort instict.. achteraf was het waarschijnlijk ook niet waar. Ook kwam ik erachter dat ze echt van alles had zitten bestellen op ons adres.. Ik krijg nog rekeningen op haar naam binnen Ok, ze woonde hier niet, heeft nooit ingeschreven gestaan alleen 1-2 maanden gelogeerd, ze betaalde er ook niets voor om hier te slapen, deed hooguit wat boodschappen enzo. Dus dat is nog geen ramp.. Vond het wel een beetje aso om dingen te gaan bestellen enzo, sieraden, kleren.. maar goed... ze ging weer bij haar moeder wonen na een gesprek en ik had het idee iets goeds te hebben gedaan... Maarrr... maanden later kwam ik erachter dat ze flink had zitten flirten met mn (nu ex)vriend en hem allemaal dingen via de webcam had laten zien.. Hij ging er niet eens zo op in, liet het naar mijn idee wel te veel toe (haar vriendje had hun msn-gesprekken opgestuurd) maar mijn (ex)vriend heeft het mij ook niet verteld om me niet te laten stressen.. Nou als ik dat dus toen had geweten.. PFFF Ik zou dus ook niet zo snel meer iemand in huis nemen, zelfs zonder vriend nu niet haha. Ik vertrouw mensen niet.. Met alle liefde zou ik helpen met instanties, kamer zoeken.. alles.. maar niet meer hier in mijn huis