Morgen weer sneeuw??

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 8 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Het zonnetje is zó lekker vandaag! Al best de hele week eigenlijk. Ik wil geen sneeuw! Zou er echt sneeuw vallen? Hopelijk snel weer weg dan..

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Denk wel dat het gaat sneeuwen ja.
    Blij dat ik nog ff snel winterbanden onder de auto heb laten doen....

3. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Nou idd! Ik heb er zo geen zin in. Zag zaterdag volop zon dus hopelijk snel weg

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Aub niet, geef maar gewoon dit weer zoals het nu is. Lekker strak blauwe lucht met een heerlijk zonnetje. Zometeen een kop warme choco tijdens de lunch met de kids, heerlijk! Ik haat sneeuw, en winter, en kou ........ Hmm geef mij maar gewoon zomer dus :roflmao:

Stampertje1, Niny, Niveah en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik haat het ook, maar dan voornamelijk de nadelen van de sneeuw: gladheid, slipgevaar (ook met winterbanden!). Ze hebben zelfs ijzel voorspeld voor zaterdagnacht. Nu hoef ik gelukkig dan niet de weg op, maar ik vind ijzel helemaal een akelig winters ongemak.

Ik ben toe aan de lente, kijk er echt naar uit. Lekker in de tuin bezig en alles gaat weer groeien en bloeien. Zonnetje erbij en wat warmte en heerlijk buiten op de tuinbank relaxen.

Niny en Debaky vinden dit leuk.
  6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Niet vergeten die vieze gore drap als al die sneeuw weer smelt. Zeiknatte schoenen blegh.
    Ik had gisteren even een powernapje gedaan, wij hebben een schuindak en had het gordijn open gegooid, het zonnetje scheen op mijn gezicht en ik hoorde de vogeltjes fluiten, ooooow wat verlangde ik toen nog meer naar de lente zeg. Heerlijk!

Wij zijn echt van die buiten mensen dus zodra het kan gooien we de achterdeur open en vertoeven we veelal in de tuin of buitenshuis. Inderdaad genieten van alle opgroeiende plantjes, de lucht van de BBQ, het zonnetje op je lichaam, lekker picknicken in de natuurspeeltuin.

Zucht ........

Niveah en Be Happy vinden dit leuk.
  7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Normaal hou ik wel van de sneeuw. Maar deze zon is zo lekker :D het is wel enorm koud hier, maar het is zulk lekker weer hier :)

8. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    oh morgen gaat het sneeuwen vanaf 10 uur.... Zonder dit topic had ik dat nog niet geweten!
    Vandaag ff boodschappen in slaan!

Niveah vindt dit leuk.
  9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ja als ik buienradar mag geloven zijn wij rond een uur of 11 aan de beurt en is t een flinke strook wat komen gaat. Ze zeggen ook dat t zondag nog kan gaan sneeuwen
    Voor de kids vind ik t geweldig maar hoe fantastisch ik t ook vind.....de sneeuw mag wel weg blijven nu en op naar de lente. Zelfs de tulpen hebben hun koppie al boven de grond gestoken en heeft onze perenboom al knoppen. Kan niet wachten!

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zit er nu ook niet meer op te wachten.
    Het weer zoals nu is heerlijk! :)

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee geen sneeuw!!!! Ik moet morgen carnaval optocht lopen met mijn dochter met school!

Grrrrr

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Normaal vind ik sneeuw altijd wel leuk, heerlijk buiten spelen met de kinderen. Maar nu met de carnavalsoptochten die we meelopen in het vooruitzicht, zit ik er ook totaal niet op te wachten.

13. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ja precies wat jullie zeggen! Ik wil ook lente. Sneeuw geeft ook gewoon veel gedoe, gevaar en zooi.

14. Neilia

Neilia Niet meer actief

Aaah gadver nee he :cry:
    Hier gaat het smorgens al sneeuwen.

Ik blijf mooi binnen morgen

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Ik ook niet

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Oh niet weer he, bah.....

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Het is nu heerlijk weer ☉ zo fijn
    Zat net heerlijk voor in het zonnetje zonder jas, zoon aan het bellenblazen,zo lekker naar de speeltuin. Mag van mij wel zo blijven

18. Triangel

Triangel Niet meer actief

Oooh nee echt waar? Ik vind dat helemaal niets. Ik heb al niets met dit koude weer, maar door sneeuw wordt het ook nog eens gevaarlijk. Ik moet gewoon werken morgen. Vervelend zeg .

19. lolu

lolu Actief lid

3 apr 2017
    187
    75
    28
    Ik kan het nog niet vinden of wij ook sneeuw gaan krijgen hoop het niet, moet alles lopen en op de fiets doen, heb een meisje thuis met oorontsteking en mijn zoon herstellende van de griep, Laat maar gewoon voorjaar en bacillen eruit, geen sneeuw.

20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Alsjeblieft niet...
    Ik vind dit veel fijner weer. Droog, kou en een zonnetje.
    Maar het liefst heb ik ook gewoon zomer :p

Kan nu sneeuw, ijzel en alle ellende die erbij hoort niet waarderen zo aan het eind van de zwangerschap. Moet wel naar het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina