Nieuwe iPhone 6, tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 24 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    De 7 is 1,5 a 2 x zo duur... ga zeker niet de 7 kopen

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zou ook niet voor de 6(s) gaan maar echt minimaal de 7... bij Apple zelf kun je de 6(s) al niet eens meer kopen. De vraag is bv. hoe lang er nog updates zullen komen voor de 6(s).

In aanschaf is de 7 nu inderdaad duurder maar ik weet zeker dat je daar veel langer nog plezier van zult hebben dan van de 6(s) en dat het uiteindelijk voordeliger zal zijn.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou helemaal niet voor een iPhone gaan :roflmao: heb nu 8 maanden een iPhone 6 van mijn werk en alleen maar ellende mee.

Maar om antwoord te geven op je vraag, er zit niet veel verschil tussen de 6 en 6s.
    Ik zou zelf nooit via marktplaats kopen maar een nieuwe.

Bailey07 vindt dit leuk.
  4. Sybil

Sybil Actief lid

10 mrt 2017
    200
    156
    43
    Misschien eens informeren wat het kost om hem te laten maken? Vast goedkoper dan een nieuw toestel :).

En als je er op staat een nieuw toestel aan te schaffen: je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (en zeker niet bij Apple). Dan betaal je dus gewoon het volle pond als je bij een betrouwbare verkoper koopt.

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Dit inderdaad, handige truc van Apple zodat mensen steeds een nieuwe iPhone kopen... ;)
    Op een gegeven moment stopt het gewoon qua updates.

6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Niet alleen van Apple hoor ;). Andere fabrikanten doen dat precies hetzelfde. En Apple garandeert in ieder geval nog wel de veiligheid/beveiliging ondanks dat er niet meer ge-update kan worden. Dat doen sommige anderen dan weer niet.

De iPhone 6 is overigens 4,5 jaar geleden uitgebracht als je hem toen gekocht hebt en hij doet het nu nog is dat een prima levensduur voor een smartphone. Grote kans dat er weinig mensen zijn (Apple of niet) die heel veel langer met een smartphone doen.

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ik heb m in okt 2015 gekocht.. laten maken? Kost ook al snel 100,/?
    Misschien toch maar de 7 kopen? Wordt deze per maand goedkoper?

Deel Deze Pagina