kwam deze advertentie tegen op marktplaats en dacht die wil ik hier onder de aandacht brengen. hier zijn we met zoveel meiden, misschien zit er 1tje tussen en of iemand die jullie kennen die deze hond een warm huis kan en wil bieden. Marktplaats.nl > Blanca, wie gaat haar een fijn leven geven?? - Dieren en Toebehoren - Honden | Niet-rashonden
Ach wat een schat van een beest.. Helaas hebben wij er de ruimte etc niet voor maar vind het echt een lieverd.
oooooooooooooo, waarom lees ik dit nou ook. Zou echt dit hondje thuis willen hebben. Helaas wil mijn man het niet. Als ik alleen was was deze lieverd meer dan welkom geweest. Ik hoop met heel mijn hart dat er een goed plaatsje komt.
Ah, hopelijk vind het hondje gauw een baasje die haar genoeg liefde kan geven. Helaas is het hier niet mogelijk vanwege het wonen in een flat dus de trappen e.d.
Ach,wat een heerlijk, mooi, lief beestje!!! Zulke advertenties moet ik ook niet kijken! Ik hoop dat deze lieverd snel een nieuw baasje vind!
Tja ik moet zeggen dat ze er inderdaad lief uit ziet. (de meeste honden eigenlijk) Maar of ik dit mijn eigen hond zou aan doen? Nee nooit. En Ik ben alleen helemaal geen voorstander van alle stichtingen die honden uit het buitenland halen en hier er een baasje voor gaan zoeken. Onze eigen asiels zitten vol genoeg met leuke honden die een baasje zoeken. Stichtingen die in het buitenland de dieren casteren enz ben ik wel weer een voorstander van. Sorry moest ik even kwijt.
achhh echt wat voor mij! Helaas kan ik haar financieel geen goed thuis bieden naast mijn andere 2 honden en moeten wij traplopen om in ons huis te komen... Ik hoop dat ze snel een goed huisje vind!
Zou het beestje graag een warm nestje geven, maar heb al 2 adoptiehonden uit Roemenië. Waarvan 1tje gehandicapt (mist haar linkervoorpoot) Hoop dat ze snel bij een lief gezin terecht kan!! Kan uit ervaring spreken dat je er heel veel liefde en dankbaarheid voor terug krijgt! (voor diegene die twijfelen )
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh wat een schatje ik zou het zo doen maar helaas heb ik 2 katten en als het niet gaat moet zij er uit en dat doe ik niet anders had ik het zo gedaan... edit: heb toch gemailt
hier nog 1, ik steun brook die helpen de mensen in het land zelf (paarden ezels en sinds kort ook huisdieren) dat vind ik super
Wat een prachtig beestje! Ik schoot gelijk vol toen ik het verhaal erachter las.... Ik moet er nog even over nadenken, maar misschien dat ik wel wat meer informatie wil. Ben bang dat het met onze hond en twee katten vrij lastig wordt om er een zorgenkindje bij te nemen, maar het is wel een schatje hoor. En het is te simpel om te zeggen dat je er niet voor bent dat mensen deze dieren hierheen brengen. Ik snap de argumenten wel, maar dit hondje is nou eenmaal hier en kan er helemaal niets aan doen. Dan moet je zo'n dier toch helpen?
Tja weet niet of dit vanaf de geboorte al zo is maar anders weet ik niet of ik het zover had laten gaan.. klinkt hard maarja ik weet ook niet hoe hondswaardig dit is. nergens staat ook dat dit dier nu geen recht heeft om geholpen te worden maar heb je even dan weet ik er nog veul meer die ook graag een mandje willen En ik hou er ook niet van om dieren uit het buitenland te halen, hier in nederland zijn zat honden die ook wachten op een warm mandje.... maargoed ik hoop dat deze hond een lieve geduldige baas vind en hij gelukkig wordt
Ik zit even goede argumenten te bedenken voor mijn man, waarom wij dit hondje moeten hebben. Iemand nog overhaal tips? Hij is nooit zo enthousiast over honden uit het buitenland.
Ik ken twee mensen met een hond uit het buitenland, eentje via zo'n organisatie, heel lief en leuk beest is dat en de andere heeft ze van vakantie meegenomen, echt een verschrikkkelijk mormel. Ik vind dit hondje wel een schatje om te zien, hoop dat ze een goed baasje vindt. Zelf heb ik er geen tijd voor, heb al een hond met een chronische aandoening en nog een zorgenkindje kan ik er niet bijhebben.
Ik probeer mijn man ook al over te halen, maar het gaat me niet lukken ben ik bang. We hebben nu al een hond, en hij wil alleen honden hebben die nog pup zijn zodat die direct wennen aan onze kinderen. Vind het echt zo jammer want het lijkt me echt een super lieve hond.' Succes met overhalen, hopelijk lukt het je!
Hieronder een linkje met het verhaal van 1 van onze adoptiehonden. straydogs.be Met honden uit het buitenland moet je net als met honden uit het asiel "geluk" hebben. Wij hadden als voorwaarde dat wanneer het niet zou werken, we de hond weer terug mochten geven zodat er een ander tehuis voor gezocht kon worden. De stichting wilde dit ook. Gelukkig past ze goed bij ons en zijn we ontzettend blij met haar. Ze is echt een allemans vriend, ondanks alles wat ze meegemaakt heeft!