Te koop: complete kinderkamer bestaande uit ledikant, commode en kledingkast. Ledikant: 120 cm lang, 70 cm breed en 84 cm hoog De bodem is in vier verschillende hoogtes instelbaar. Aan de voorkant zitten twee spijltjes die eruit kunnen zodat het kindje er zelf in kan klimmen. Het ledikant is inclusief bijbehorend matras (Prenatal) en twee dekentjes (zomer- en winterdeken). Evt. heb ik er ook nog de bijbehorende overtrekjes bij. Commode: 96 breed, 60 cm diep en 93 cm hoog. De commode heeft 3 laatjes en een deurtje. Achter het deurtje zit een in hoogte verstelbare legplank. Op de commode zit een opstaande rand zodat het aankleedkussen er niet af kan schuiven. Hang-/legkast: 180 cm hoog, 95 cm breed en 55 cm diep. Achter de linkerdeur zit een leg-gedeelte met 3 in hoogte verstelbare legplanken. Rechts is het hanggedeelte met twee hangstokken op twee verschillende hoogtes. Ik heb er ook nog leuke houten kledinghangertjes bij. Ik kan de foto's van het ledikant en de kledingkast apart toesturen. Omdat ik maar 1 foto kan uploaden, heb ik die van de commode geplaatst omdat die het meest duidelijk is. Als je interesse hebt, hoor ik het graag. Wij wonen in de buurt van Amersfoort.