Wie heeft er een printer thuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey meiden,

hebben jullie allemaal een printer thuis ? want ik wil graag ook 1 maar ik vroeg me af of ik het wel echt nodig heb

Zo niet, waar printen jullie dan als het nodig is?

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik heb er geen één en mis het ook niet, ik hoef bijna nooit iets te printen en als ik dat wel moet dan doe ik dat even bij mijn ouders of schoonouders. maar dat komt bijna nooit voor!

3. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik heb er 1 die ook mooie foto's print.Daar gebruiken we hem dus ook voor en voor sollicitatie brieven,voorbeelden van hotfix en kleurplaten.
    Of je er 1 nodug hebt weet jij alleen,maar ik ben blij dat ik hem heb.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ehmmm ja wij hebben een printer thuis, waarom? Om te printen:D:p
    Sorry die is flauw maar ja zo is het wel, ik print regelmatig wat uit van een kleurplaat voor mijn dochter tot een lekker recept;)

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Wij hebben sinds kort een printer maar mijn vriend heeft hem nodig voor zijn bedrijf. Ik maak er wel soms gebruik van.

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wij hebben er een..gebruiken hem ook. Mails die uitgeprint moeten worden, maar bv. ook foto's

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik dacht eigenlijk dat iedereen wel een printer zou hebben, maargoed, blijkbaar niet dus.

Wij hebben er wel een, ik print bijna elke dag wel wat uit ook, variërend van dingen voor m'n werk en studie tot kleurplaten ed. voor milan. Ik vind het handig, maar als je 'm niet vaak nodig hebt, kan je net zo goed in bijv. de bieb dingen uit gaan printen.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

welk merk hebben jullie dan voor foto' s? Ik wil graag de canon all in one en die kan volgens mij ook foto' s printen

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hebben er wel 1, gebruiken hem weinig, maar omdat we varen is het geen optie om te wachten tot we weer eens bij mijn ouders zijn

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja, wij hebben een printer.
    En ook zo'n all in one ding. Is ook erg handig als je alleen maar iets hoeft te kopieren. Dan hoef je niet naar de supermarkt.

Maar het is voor iedereen ook persoonlijk toch of je er wel of geen één nodig hebt.. Net hoeveel en wat je moet printen.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij hebben er 2 .. 1 laser (voor veel zwart/wit documenten , man's affertes) en een all in one. voor de dagelijkse dingen. kopieren , inscannen, printen wat we willen foto's, teksten, e mails.

wij hebben ook canon is een goed merk..

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben er 1, maar gebruik hem alleen als het echt moet.
    Vind het zo'n sta in de weg ding!
    Hij staat op een slaapkamer in een kast, dus als ik wil printen moet ik dat zware ding speciaal van boven halen.
    En wat ik nog irritanter vindt..is dat op de een of andere manier de inkt altijd op of bijna op is.
    Misschien komt dat omdat ik hem bijna nooit gebruik? dat het indroogt ofzo?

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Trouwens...waar hebben jullie de printer staan?
    Een pc tafel/bureautje in de woonkamer vindt ik echt zoooooo ontiegelijk lelijk.

14. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben een printer, had het ndig voor school. Nu gebruik ik die vaak voor keurplaten en routeplanners. We hebben namelijk geen tomtom.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

De onze staat op zolder. Eerst stond hij bij ons idd ook beneden op een bureautje, maar de hele boel is nu naar boven verhuisd, bureautje ook.

Als ik iets moet printen, wat niet vaak gebeurd, dan pak ik de laptop op en loop ermee naar zolder. Dan plug ik alleen maar de usb-kabel in en kan dan zo printen.

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wij en hij wordt heel veel gebruikt, zowel zakelijk (bedrijf aan huis) als prive, om kortingsbonnen en gratis zaken uit te printen.

17. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wij hebben een laserprinter voor alle zwart-wit afdrukken en een Epson printer voor kleurenprint en foto's.
    Beide staan op zolder, net als de computer en beneden hebben we een laptop. De laserprinter en laptop zitten op een draadloos netwerk en kunnen we van beneden af printen.

18. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    We hebben ook een (draadloos) printer voor vanalles eigelijk.
    Maar ik zou hem eigelijk niet meer kunnen missen, maar het is maar net wat je gewend bent :)

19. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    wij hebben een draadloos en waar gebruik ik m voor uhmm: kleurplaten voor de kids, enz enz altijd handig

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier hebben we een all in one printer. Gebruiken hem veel om te scannen.

Ik print recepten uit, dingen voor mijn werk, voor onze hobby met de gps, en soms andere dingen.

Wij hebben alles draadloos in huis, laptop staat beneden en printer staat boven. Kan vanaf de bank gewoon op printen drukken.

Ik gebruik hem niet regelmatig, maar wil hem ook niet missen.

Deel Deze Pagina