Hebben jullie ook koosnaampjes voor jullie kinderen? Ik noem Aiden soms: Pop Mijnheer(tje) achternaam Kerel(tje)
@ Xd, haha! Julianes Prul?? hihi! hoe kom je daar nou bij! Leuk om te lezen! Hier: schaapje poppetje vutje (da's dialect ) Leuk topic! xx
Haha wil je het weten ? Bij een poepbroek; stinkiewinkiewesley en over het algemeen; Beeb Bebelepietje ( vraag me niet hoe ik er bij komt, mn man verklaart me voor gek) Spekkie schattie lekkerding
haha, leuk topic inderdaad! bij een chagrijnige bui: chaggo-big (echt, slaat nergens op natuurlijk) Als hij weer eens veel eet: vreetbeertje normaal: schattebol, poepie, babyboeboe, meneertje
Mn vriend noemt Jayden wel eens: -speknek of spekbil haha Ik noem m meestal: -baby -droppie/drollie -lieffiepieffie - of stinky Hihi leuk topic!
Haha hier is het aapiieeee! Of lekkerdingsie Hij is ook trouwens net een aapje haha pakt alles met zn voeten enzo Haha
'werknamen' in de zwangerschap zoon: Brutus dochter: Truitje (Geertruida) Nu: Zoon: kikker, kickie, vriendje, manneke tanneke, lief Dochtertje: poppedein, pommie, schaap (man), lief
Ons meisje is mijn kikkertje...en ons ventje is mijn beertje... Mijn moeder noemt ze beide haar liefste ventje en meisje...hihi (word wat, mijn schoonzusje staat op bevallen van een jochie..dus ik zei tegen haar, wat word die je allerliefste ventje? of wat....hahaha. wist ze nog geen antwoord op)