@sanst hoe is het bij jou gegaan? De punctie viel me gelukkig weer mee, die verdoving vind ik wel irritant... Er zijn bij mij twee eicellen gevonden. Nu afwachten tot donderdag of het ook twee embryo's zijn geworden en of ze beiden kunnen worden teruggeplaatst... Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan!
@poema nou het viel me toch wel wat tegen. Ben erg blij dat het achter de rug is. Er waren 5 eitjes, daar waren we erg blij mee. Nu donderdag het telefoontje afwachten. Hopelijk kunnen er 2 teruggeplaatst worden. Nu lekker rustig aan doen.
@sanst goed nieuws zeg! Spannend hè wachten tot donderdag. Ik doe nu ook rustig aan. Vorige keer ben ik de dag na de punctie weer gaan werken, maar dat ben ik nu niet van plan. Donderdag wordt ook een gekke dag: word gebeld tussen 9 en 10 en dan ergens na 14 uur de eventuele terugplaatsing. Dus ja... Dat ik gebeld word op werk heb ik ook eigenlijk niet zo'n zin in... Hoe doe jij dat? Blijf jij ook thuis?
@poema ik blijf de hele week lekker thuis. Vrij genomen van mijn werk. Ga echt rustig aan doen. Nu wachten op een telefoontje donderdag, erg spannend. Laat het gouden ei er voor ons beide bij zitten Poema!!!!
Ik ook. Blijf hele week thuis zoals het er nu naar uit ziet. Week os al druk zat. Mijn dochter wordt ook nog deze week vier en gaat voor het eerst naar school donderdag... Ja ik hoop echt op een of liever nog twee embryo's! Nog twee dagen spanning!!!
Dan heb je inderdaad al een drukke week met verjaardag en school. Weer een nieuwe fase. Leuk hoor. Ik hoop natuurlijk ook op meer bevruchtingen. Als je er twee hebt, laat je er dan ook twee terugzetten? Ik heb daar wel voor gekozen.
Ja als er twee zijn laat ik er ook twee terugplaatsen. Dat risico op een tweeling durf ik wel te nemen.
Wat kan wachten lang duren! Ik tel de uren weg. Ja het risico op een tweeling willen wij ook nemen. Ik vraag me constant af hoeveel zullen er bevrucht zijn. Gemiddeld zeggen ze 70% toch?
Tja, vorige keer had ik maar 1 ei en dat werd ook een embryo. Dus ja, toen was het 100%. Moet ook wel zeggen dat er bij ons niks geks aan de hand is. Wij hebben het stempel 'onbegrepen onvruchtbaar'. Dus ik hoop eigenlijk nu ook weer op 100%...
Ben nog niet gebeld.... Wat slopend is dit. @sanst: jij al wat gehoord? Ben me nu ook steeds aan het afvragen of ze eerst de mensen bellen die goed nieuws krijgen of eerst die met slecht nieuws.... Pfffff.... Word gek hier!
Ik ben ook nog niet gebeld, maar wordt tussen 10 en 11 gebeld. Pffff inderdaad slopend dit zeg! We gaan er voor. Fingers crossed!!!!
Nog twee minuten en dan is het tien uur. Ik zou tussen 9 en 10 gebeld worden. Waarom wachten ze er zolang mee??? Ze snappen toch ook wel dat ik hier zit te wachten. Grrrrr.... Wat een ellende. Heb hun nummer al opgezocht. Ben nu echt bang dat ze niet het goede nummer hebben ofzo. Heb het nog wel gecheckt. Dit is toch irritant? @sanst: ik hoop dat ze je snel bellen na 10 uur.... Spannend!!
Zucht. Ik word dus ook tussen 10 en 11 gebeld..... Tjee.... Zit ik al een uur in spanning.... Ik was er echt van overtuigd dat het tussen 9 en 10 was. Wat een drama . Nog een uur spanning dus... Zucht. Wat een suffe trut ben ik zeg....
Dus je had je vergist! Nou, dan zat je al een uur in de stress voor niets. Hoop dat ze ons snel bellen hoor. Nog gefeliciteerd met je dochter, zag het net aan je banner. Leuke dag gehad gister? Had je misschien wat afleiding. Ik heb er gewoon slecht van geslapen vannacht.
Danjewel, het was super gisteren. Ze was echt helemaal jarig! Vier is een hele leeftijd. Genoeg afleiding inderdaad. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er met deze tweede poging minder mee bezig ben dan met de eerste... Heel vreemd. Lijkt wel of ik het er nu een beetje bij doe ofzo... Heb alleen heel slecht geslapen de nacht voor de punctie. Vannacht was ik zo moe van het kinderfeestje gisteren dat ik als een blok in slaap ben gevallen... Gelukkig maar... Pffff.... Nog even in spanning. Ik hoop zo dat er een embryo bij zit... Duimduimduim ook voor jou!
Poema ik ben net gebeld, en yes!!!!! Het zijn er twee. Ben echt super blij met dit resultaat. Nu ga ik nog even verder duimen voor jou!
@sanst: ben ook gebeld, ook twee!!! Score dus van 100%, want had 'maar' twee eicellen. Ben echt zo blij! Vanmiddag worden ze beiden teruggeplaatst! Bij jou ook? Super hè? Pffff... Last van mijn schouders voor dit punt dan... Nu op naar de volgende stap....
@poema wat een geweldig nieuws. En 100% score super goed. Bij mij worden ze vanmiddag ook beiden teruggeplaatst. Ben echt heeeeeel blij. Nu inderdaad hopen dat ze blijven zitten. Succes vanmiddag.
Jij ook heel veel succes. Is het je eerste ivf? Dat terugplaatsen stelt niet zo heel veel voor vind ik... Beetje als een uitstrijkje. Oh, wat zou het toch gaaf zijn als we allebei zwanger worden hè?!