Nieuwe kansen - IVF in januari 2013!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poema, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is mijn eerste ivf. Vroeg me al af hoe een terugplaatsing voelde. Denk net zoiets als een IUI behandeling. Zou zeker gaaf zijn als we beiden zwanger worden. Op naar een heel mooi resultaat!!

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    En hoe ging het? Bij mijn twee hele mooie teruggeplaatst zeiden ze. Liepen voor in ontwikkeling en gingen al samenklonteren (weet het woord niet meer precies...). Ben benieuwd hoe het bij jou ging!

3. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    De terugplaatsing ging goed. Eentje was 8 cellig en de ander liep een dagje achter, die was 4 cellig. Maar dat zegt mij niet zo heel veel. Denk dat het dan een A en B kwaliteit is.

4. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees ik net in een ander topic dat jij gister ook in het UMC was. Ik was om 14.10 aan de beurt. Wat toevallig zeg! Dan heb je mij vast de deur uit zien komen? Toen ik zat te wachten, was er verder niemand in de wachtkamer.

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    #45 poema, 1 feb 2013
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
    @sanst, dat meen je niet!? Was je alleen? Met donker haar in een staart? En een brief in je handen? Want dan heb ik je wel gezien. Ik had nog iemand voor me, maar die werd om 14.30 uur binnen geroepen en ik om 14.40 uur denk ik. Jeetje, gewoon twee mensen van het forum gezien!
    Woon je ook in Utrecht?

6. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je maar even een privé berichtje gestuurd.

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    O, meiden, ik ben weer zo bang dat het mis is... Net bij het afvegen minuscuul bruin slijm waargenomen... Ik zit nu op 8 dagen na de tp... Herkennen jullie dit? En hoe is het bij jullie afgelopen? Ik weet dat het natuurlijk alle kanten op kan gaan, maar ben op zoek naar ervaringen...
    Er zijn bij mij twee embryo's teruggeplaats. Kan het dan ook zo zijn dat wanneer je bloed verliest het er van eentje is en dat de ander toch kan blijven zitten? Gatver, wat een onzekerheid weer zo opeens... pffffffff....

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    *Breekffinhier*

Poema, het kan oud bloed zijn van de punctie heb ik ook gehad de 1e punctie! En ik schrijf bij ivf/icsi deel 4 daar had iemand 8 dagen na tp ook bruinverlies, was ervan overtuigd dat het mis ging maar is nu zwanger... was dus een late innesteling waarschijnlijk!! Ik zou de hoop nog niet opgeven meid!!! Succes

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Dank Sammy. Tja het is nu ook weer weg. Het is gewoon om gek van te worden die helse wachtweken... Ik wacht het maar even af. Het is in ieder geval nu weg en het was heel weinig en geen rood bloed. Pffff testen heeft nog geen zin. Wilde woensdag pas testen... Duurt nog zo laaaaaaaaaaaaaaang

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    O meen je datt.. haha jij hebt geduld zeg!!! Ik heb 2 febr tp gehad maar ik ga denk k maandag al testen hahahha!

O gelukkigg dat het weg is.. jaaa dat wachten is denk ik het aller ergst

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    O echt? Tja bij mij ging het de vorige keer op de dag 10 na tp mis dus ik wil mezelf niet eventueel blij maken met een dode mus... Vandaar dat ik wil proberen om twee weken te wachten. Proberen he?! ;). Maarja misschien is het dan al niet eens meer nodig... Waarom kunnen we die wachtweken niet overslaan??? ;)

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Oooh okee snap het... ik heb al 2x op dag 9 positief getest.. Als het mislukt was werd ik ongi op dag 9.. dus ik probeer ook te wachten tot daarnaaa.. hahaha.. ik hoop dat ik uit kan stellen ook tot woensdag of donderdag... jaaa echt he... dat je gewoon meteen na tp kan testen!

13. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dat wachten vreselijk. En bij alles wat je voelt denk je: is dit een goed teken of zijn het de bijwerkingen van de utrogestan??? Pfffff echt vermoeiend. Ik wil er eigenlijk helemaal niet op letten, maar toch stiekem doe ik het toch. Sinds afgelopen woensdag erg moe, hoofdpijn en brandende ogen. Ik gebruik toch al 10 dagen utrogestan. Ik word er echt gek van. Houden jullie het nog vol?

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey Sanst, Ik hou et niet zooo goed meer vol hoor hahaha.. pff en jij ??
    Ik mag eigenlijk pas 16 febr testen maar dat ga ik nooit volhouden... denk dat ik 13 of 14 febr test.. en jij ?? Wacht jij echt tot 14 febr?? jaaa door die utro voel je van alles. ik heb steeds krampjes enz... hoop dat et geen slecht teken isss..

15. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammy ik wil wel pas de 14e gaan testen, maar of ik het kan volhouden weet ik niet. Eigenlijk durf ik ook niet te testen, bang voor de teleurstelling. Vind het wel gek dat ik pas vanaf woensdag bijwerkingen heb en waarom niet eerder toen ik met utrogestan begon. De bijwerkingen (of zwangerschapsverschijnselen) begonnen dus sinds dag 15 dat ik het gebruik. Tja....... Zou het een goed teken zijn?

16. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    O, het is om gek van te worden hè? Voor ik ging het de vorige keer op dag 10 na tp verkeerd, en zag ik roze slijm. Vandaag is het weer de tiende dag na tp. Ik vind het zo'n spannende dag. Net of als ik dit red het dan goed zit. Terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn natuurlijk. Ook hier hoofdpijn, maar dat heb ik eigenlijk al sinds het prikken.... En een zwaar gevoel in mijn buik. Durf echt nergens op te hopen.... Het zijn erg spannende tijden voor ons!

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ik heb vanochtend getest maar was omo wit :(

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    en hier zie ik een ieniemienie spoortje roze... Ben echt heel bang dat het weer niet gelukt is dit keer.... Voel me beetje leeg ofzo....
    @Sammy: balen zeg... Maar de kansen zijn nog niet verkeken.
    Pas als we echt rood bloed hebben dan pas is het over toch???

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja dat is waar poema! ik zit 8 dagen na tp nu en normaal word k dag 9 ongi dus kijk morgen even aan en maandag testje

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    O ben echt zo van slag en zo verdrietig... Denk echt dat het foute boel is... Weet echt even niet wat ik nu moet...

Deel Deze Pagina