Waarom denk je dat poema? het is nog vroeg he! en een beetje bloed kan ook dat er 1 loslaat! hoop nog niet opgeven ik duim voor je!
Vorige keer ging het ook zo... Daarom ben ik zo bang... Bleeeegh. Wat een rotperiode is dit. Net weer helemaal niks bij afvegen.... Maar ja....
@poema snap dat je verdrietig bent, zo zou ik me ook voelen. Maar zoals Sammie zegt het ook 1 kan zijn die los laat. Anders morgenochtend testen. @sammie dus jij hebt al durven testen. Heb je dat niet te vroeg gedaan? Wat jammer zeg dat het omo-wit was. Hoe voel je je eronder? Ik twijfel zo of ik morgen ga testen. Normaal gesproken zou dit mijn Nod zijn. Ik ben er gewoon heel zenuwachtig van. Van de week erg last van mijn borsten gehad en hoofdpijn. De hoofdpijn is vandaag gelukkig over en de gevoelige borsten zijn minder. Tja ik haal dan ook vanalles in mijn hoofd. Slopend dit hoor!
@sanst: ik ben ook aan het twijfelen onmin morgen Almelo testen. Vind het wel vroeg maar dit sloopt me ook. Vanmiddag was er weer helemaal niets te zien. Terwijl het bij mijn vorige ivf echt wel erger werd die eerste dag... Jij hebt verder niets van bruin of roze? Had je me een pb gestuurd? Ik kreeg een lege van je... Welke test doe jij als je test? Die van kruidvat?
Pfff echt zenuwslopend he!!!! Ik heb nog wel hoop Sanst.. zit pas 8 dagen na tp.. normaal word ik 9 dagen na tp ongi... dus als k dat niet word test ik woensdag ofzo weer... Jullie zitten morgen al 11 dagen na tp he!! GAat echt snel.. Gebruiken jullie ook Utrogestan??
@poema ja dat pb-tje was een foutje. Drukte verkeerd. Ik heb geen bruin of roze gezien gelukkig. Ik gebruik sensitest van internet. @sammy ja ik gebruik ook utrogestan.
Ik verlies wel wat roze helaas. Ben zooooo bang dat het weer niet gelukt is.... Heb wel testen in huis maar heeft denk ik geen zin. Voel me helemaal verslagen en machteloos eigenlijk... Bah.
klote zeg poema!! maar ik heb nog hoop voor je! sanst gelukkig nog geen bloed! donderdag testen meis! hier beetje buikpijn dus i dont know.. niet echt goede hoop meer
@poema ach neeee! Balen zeg. Heb je ook buikpijn? Het kan natuurlijk dat je wat bloed verliest. Dat lees je op het forum ook. Vriendin van mij heeft het ook gehad bij een tp en vorige week is het kindje geboren. Zij dacht toen ook dat het mis ging. @ Sammy voelt het als ongesteld worden? Kan er ook bij horen. Tja we moeten wel hoop houden. Ik voel af en toe ook wel iets, maar het voelt niet zo als ongesteldheidskrampen. Ik ben nu heel erg aan het opletten bij alles wat ik voel. Wordt er gek van. Elke keer als ik naar de wc ga dan controleer ik of ik een ander kleurtje bespeur. Wilde dat het donderdag was pffffff.
Nee, denk echt dat het over is. Het wordt wat meer maar nog niet helder rood. Ik baal er echt zo van.... Ook omdat ik helemaal niks meer in de vriezer heb (nooit gehad ook, ivf bracht maar 1 eitje en embryo en ivf twee dus 2 eitjes en embryo's) en ik nog maar 1 kans heb... Wil wel morgen testen dan weet ik het helemaal maar zeker. Begin ook buikpijn te krijgen. Hoop echt voor jullie dat het bij jullie goed gaat!
nou hier ook over hoor. net getest en nog steeds omo wit dus kan er denk ik wel vanuit gaan dat et niet gelukt is. poema wat vervelend dat je nooit wat in de vriezer heb. als ik nu ongi word ga k meteen beginnen met poging 4. heb alle medicijnen al in huis. bah zie er erg tegen op!
Hè wat balen zeg. Ik word met de dag zenuwachtiger. Vannacht veel over gedroomd. Werd er gewoon raar wakker van.
Sanst, ja begrijp ik ..die wachtweken zijn zoooo zenuwslopend.. Ik vind het echt heel knap van je dat je nog niet heb getest!! Ik stop nu met de utro en dan zal mn ongi wel snel volgen.. op naar de volgende poging..
Het gekke is dat ik vanmorgen getest heb en ik zie en hele lichte streep. Wat vinden jullie? Ik snap er echt helemaal niks meer van...
@Sammy: maar als je nog geen bloed verliest is de kans toch nog niet verkeken? Je bent nog wel heel vroeg met testen toch? Ik zit nu op dag 11 na tp....
Hmmm lijktt mij positief hoorrrr meisss!!!!!!! wat gaaf zeg... en beetje bloed kan altijd... of er heeft er 1tje losgelaten meis!!!! Ja ik weet dat ik vroeg ben.. mag pas zaterdag testen.. maar ik ben geduldloos haha.. en normaal test ik 9 dagen na tp positief... met een cryo nog nooit positief getest.. normaal 9 dagen na cryo ongi.. maar gebruik voor et eerst utro bij cryo duss kan langer duren he.. Maar ja ik wacht nog even af... donderdag doe k pas weer een testje..
jij zit op dag 12 nu.. ik op dag 10.. Dus i dont know... jouwe is ook best licht(donker genoeg) dus misschien dat ik over 2 dagen ook wel zo'n test heb.. HOOP IK hahahaha