Nieuwe kansen - IVF in januari 2013!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poema, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Ja, ik denk dat ik morgen maar weer ga testen... Kijken of er nog een streep is en of ie donkerder wordt. Ik durf eigenlijk nergens op te hopen. Verlies nog steeds klein beetje bloed en heb ook wel wat buikpijn... @Sammy: ja kan best hoor. Bloed vind ik altijd een groot teken. En anders liggen echt nog alle kansen open... toch???

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja dat is zo Poema.. Ik hoop dat je test morgen mooi donkerder is en dat het bloeden op houd.. Ga je ook nog bloed laten prikken of niet??

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Nee, dat is bij ons niet standaard. Maarja, in dit geval en even kijken naar hoe dit verder gaat, zou dat natuurlijk zomaar kunnen. Nu heb ik wel een keer een miskraam gehad en daarvan bleef het hcg ook heel lang in mijn bloed hangen... dus ja...

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Oh ja bij ons doen ze ook niet aan bloed prikken maar ik bel altijd gewoon zelf de HA en zeg ik moet bloed prikken voor HCG.. nooit een probleem en heb k meteen beetje zekerheid voor mezelf.

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Poema nog bloedverlies???

Sanst ben benieuwd wanneer jij gaat testen hihi

6. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poema ik zie inderdaad een licht streepje hoor!!! Gewoon nog even afwachten en donderdag opnieuw testen. Wie weet??

@sammy ik zou nog niet stoppen met de utrogestan hoor. Je hebt heel vroeg getest. Ik zou pas stoppen 14 dg na tp als de test dan nog negatief is.

Ik wacht echt tot donderdag. Vind het wel heel moeilijk maar heb het afgesproken met mijn vriend. Af en toe weeïg in mijn maag maar niets geen buikkrampen gelukkig en ook geen rood of bruin bloedverlies. Laat het een goed teken zijn!!

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja ik heb ook besloten om nog ff door te gaan.. ik heb morgen bloedtest bij de HA.. dus als dat negatief is stop k met de utro dan heb k duidelijkheid.. Echt heel erg knap van je dat je echt kan wachten.. ik zou dat echt niet kunnen hahahha.. ik heb ook geen buikkrampen of bloed maaar ook geen posi test..

Ik hoop ook voor je dat het een goed teken is en dat je donderdag een positieve test heb.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Hoe is het hier? Bij mij nog hetzelfde: verlies beetje bloed maar nog steeds licht posi test...
    Jullie al getest? Ik weet echt niet wat ik er bij mij nu van moet denken...

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey Poema, ik zou vanochtend bloed laten prikken bij de HA. maar aangezien ik nu beginnende menstruatie heb en negatieve testen heb ik het niet gedaan... op naar poging 4 :(... ik las net al in het andere topic.. Echt klote meidd :( Ik hoop voor je dat het allemaal goedkomt. Bij mij was zo;n lichte test in combinatie met bloed geen goed teken... maar meestal voel je dat zelf wel aan... Maar ik lees ook genoeg meiden die laaat HCG aanmaken en ondanks bloed gewoon een goede zwangerschap hebben.. dus het is afwachten meis! IK hoop echt het beste voor je!

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Ah Sammy wat balen zeg.... Ben je erg verdrietig erover? Mag ik vragen hoeveel icsi behandelingen er vergoed worden?
    Tha ik heb me hier er ook al helemaal op ingesteld dat het mis is hoor. Maar vaag is het wel natuurlijk.
    @sanst: hoe is het bij jou? Al getest? Of wacht je echt tot morgen? Knap hoor!!!

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Nou ik had het eigenlijk wel verwacht... omdat ik nog nooit zwanger ben geworden van een cryo.... Dusss ik ga niet zitten sippen en op naar poging 4.. Alle verzekeringen vergoeden 3 pogingen ... ik ben overgestapt naar PNO die vergoeden er 4... Ik hoop dat jij geen poging meer nodig heb en dat deze gewoon blijft plakken.

12. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles nog hetzelfde. Ik ga morgen pas testen.

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Goed zo Sanst en nog geen bloed dat is helemaal mooi!

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Nou Sanst, dat ziet er dan goed uit toch? Hou je ons wel op de hoogte? Ik vind het helemaal spannend voor je!

15. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poema die tweede test daar is de streep wel duidelijker van. Heb je geen krampen? Heb toch nog goede hoop hoor.

Vandaag voelde ik wat in mijn buik maar het zit zo op de grens van mijn darmen. Ik schrok wel hiervan en het houdt wel even aan nu. Ga vanavond toch maar testen als mijn vriend thuis is. Kan nu niet meer wachten. Het is niet echt kramp en kan het moeilijk omschrijven. Verder niets te zien en als ik ongesteld wordt zie ik dat altijd eerst en dan een dag af twee later pas krampen en komt het op gang. Word hier zo onzeker van pfffff. Houd je verder op de hoogte.

16. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammy wat jammer zeg. Vind het echt rot voor je. Gelukkig blijf je positief. Ik zit altijd ff in een dip hoor na zo'n grote teleurstelling.

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    spannend Sanst! hoelaat ga je testen? hihi ben nieuwsgierig! ach ja ik ben van binnen ook wel super teleurgesteld maar ben ook blij dat ik nog een poging heb en nog vertrouwen dat ik zwanger raak van vers ei.

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Spannend Sanst! Ik ben zo benieuwd!
    Nee, ik heb geen krampen, wel,opgezet gevoel....

19. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit shit het was wit!!! Baal enorm, maar nog geen bloedverlies. Van het weekend maar even opnieuw testen. Had erg veel gedronken en de urine was heel licht, dus volgende keer toch maar met ochtendurine testen. Wie weet is er nog hoop?

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Sanst.. wat vervelend nou :(.. ik wil geen spelbreker zijn hoor.. maar morgen is je testdatum... ik denk eeerlijk gezegd dat er nog weinig kans is dat ie morgen wel posi is... (Sorry) .. Echt heeel rottt had het je zoo gegund meiss!!! Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrr er zijn echt meiden die laat HCG aanmaken dus je weet et nooit.. geen bloed is goed.. maar kan ook door de utro zijn he meis!

Deel Deze Pagina