Nieuwe kansen - IVF in januari 2013!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poema, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Hè getsie Sanst.... Tja lastig. Geen bloed is goed maar inderdaad wat Sammy zegt, het is wel erg dicht op je testdatum al...

2. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt. Ik wacht het maar gewoon af nu. Baal echt ervan!!!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Jaaa logisch Sanst.. :(.. Heb je vandaag nog getest met ochtend urine? Pff ik heb tot nu toe bruin verlies gehad eergister en gister.. maar daarna niets meer.. geen ongi nog.. maar ook geen positieve test... dus van mj mag die ongi nu wel komen.. dan kan ik verder...

Hoe gaat het met jou Poema? Nog bloedverlies?

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Jeetje wat een onzekerheid allemaal bij ons zeg. Sanst: zolang er geen bloed is, is er nog gewoon een reeele kans hoor!
    Tja, hier houdt het bloeden een beetje op (althans, ga zo maar eens even plassen... ben alleen vanmorgen geweest en durf bijna niet meer...) Ik vind het maar vreemd allemaal. Wil morgen nog een keer testen. En als die test toch vaag positief blijft, dan maar even bellen met het ziekenhuis. Heb af en toe ook pijnlijke borsten... gek allemaal he?
    Sammy: ik hoop dat ook jij snel meer zekerheid hebt...

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gelukkig dat je geen bloed meer heb Poema! Dat is positief! Ik hoop dat me ongi snel komt.. dan kan ik verder.. Word hier moedeloos van pff.. Wanneer heb je een echo Poema?

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Nou, het bloed is niet weg maar het is ook niet heel veel. Beetje donkerroze met die lutinussmurrie erbij... Lekker goor eigenlijk.
    Ik weet het ook even allemaal niet meer... Echo is nog niet gepland, ik wacht eerst morgen de test weer eens af en aan de hand van die uitslag ga ik het ziekenhuis wellicht even bellen...

7. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds hetzelfde. Voel ook geen gerommel in mijn buik. Ga zaterdagochtend pas testen. Morgen moet ik werken en heb geen zin om dit even vlug te doen voordat ik ga werken. Vanochtend dus ook niet getest. Vind het wel gek dat mijn ongi zo lang op zich laat wachten. Hoop dat ik dan maar iemand ben die laat hcg aanmaakt.

Poema voor jou blijft het ook maar spannend.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    pff onzekerheid Sanst! je ongi kan soms uitblijven door de utro. ik word normaal 9 dagen na tp ongi maar heb ook een x gehad dat et pas 18 dagen na tp was.. Hoop inderdaad datje laat HCG aanmaakt. Moeten jullie op testdatum niet het ziekenhuis bellen om de uitslag door te geven? Mij ongi is vandaag doorgebroken dus de eerste spuit zit erin..

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    @sammy, ga je dan echt gelijk weer door? Nee, in principe heb ik niets gehoord over bellen naar het ziekenhuis. Vorige keer heb ik dat wel direct gedaan en de keer dat ik daarop ongesteld werd ben ik weer met spuiten begonnen. Nu wacht ik morgen even af en ben dan van plan om ook wel te bellen hoor. Heb jij daar iets over afgesproken Sanst?

10. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poema, ik moet inderdaad het ziekenhuis bellen, maar dat doe ik maandag dan wel. Ik zal vast een mailtje sturen. Ik moet dan toch eerst een maand overslaan voordat ik aan de volgende ivf mag beginnen? Het blijft spannend bij jou.

@ sammy hoef jij geen maand te wachten? Of komt dit dat het een cryo was? Op naar een succesvolle poging.

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik moet altijd op testdag laten weten of het wel of niet gelukt is. Ja komt omdat het een cryo is dan kan je meteen weer verder. Ik ga er 2 terug laten plaatsen en ik hoop dat er nu eindelijk 1 gaat blijven plakken, of alle 2 haha. Ik haat het wachten en heb meestal een super lange cyclus dus dan ben ik zo weer 2 maanden verder. vandaar dat ik meteen doorga.

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Aha, snap ik! Nou heel veel succes dan weer! Hopelijk lukt de volgende poging...!!!

13. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas mijn 1e poging is mislukt. Vandaag is mijn ongi begonnen. Was er al bang voor na die negatieve test van de week, maar nu is het dus definitief. Op naar ronde 2!! Hoop dat die dan positief is net zoals bij jou poema. Fijn dat het bloeden is gestopt bij jou. Gewoon moed houden en inderdaad proberen te genieten. Ben wel een beetje jaloers hoor. Maar ik gun het je van harte.

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    He Sanst wat rot nou :(.. had het je ook zo gegund!! Je moet nu een maand wachten toch??? Hoeveel cryo's heb je nog??

15. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammy Dankje. Ik had geen cryo's helaas. Dus een maand wachten en dan begint het helemaal opnieuw.

16. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Och Sanst, wat ontzettend vervelend zeg... Ik had echt goede hoop voor je en je het zo gegund.... Heel veel sterkte en heel veel geluk in de volgende ronde.... Extra balen als je dan geen cryo's hebt hè?

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    O Sanst wat vervelend.. Dat had ik de 1e poging ook!!! IK hoop dat de volgende poging je meer geluk brengt!!! Poema hoe is het met jou?

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Hier vanmorgen de digitale test gedaan en die zegt 'zwanger 2-3'... Ik kan het niet geloven hoor en pas als ik iets op de echo zie dan word ik echt blij...

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Poema dat is toch hartstikke goed meis! Geen bloed meer?

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    ha dames, even kijken of jullie hier nog zijn. Helaas heb ik vanmorgen echt negatief getest met een kruidvat test... Afgelopen zondag liep de digitale al terug van 'zwanger-2-3' een week daarvoor naar 'zwanger 1-2' dus dat was al een slecht teken. En nu dus vanmorgen die echt negatieve test. Geen streep te bekennen.
    Heb vrijdag nog wel een echo staan, maar het is echt wel einde verhaal... Echt balen.
    @Sanst; hoe is het nu met jou? Volgende ivf al gepland of even een rustpauze? En Sammy hoe is het met jou? Groeien de follikels goed?

Deel Deze Pagina