muziek die je kind leuk vind

Discussie in 'De lounge' gestart door esmee1808, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Mijn dochter van 15 maanden is momenteel helemaal weg van michel telo-ai se eu te pego. Zodra we het nummer opzetten gaat ze heel vrolijk gillen en vooral mee dansen. Ze herkent het nummer ook gelijk en geeft dan ook gelijk een smile van oor tot oor.

Hebben jullie kindjes ook een bepaald nummer waar ze helemaal weg van zijn ?

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dat liedje vindt Eef ook geweldig! Mossa Mossa..

Liedjes van gers pardoel zingt ze ook graag mee..

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik merk dat hij muziek die ik tijdens mijn zwangerschap luisterde herkent en rustig en vrolijk van wordt.
    Niet lachen allemaal,happy hardcore :p

En hij vindt een liedje over kikkertjes van het babyzwemmen hartstikke leuk.
    Als ik dan de haan na doe begingt hij hard te lachen.

4. Chai

Chai Niet meer actief

Gotye - Somebody that i used to know
    Ze gaat helemaal los...
    Ik denk omdat mama het nummer 1000 keer op repeat heeft afgeluisterd... :p

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier Bobo het konijn.. Komt me de neus uit haha..

De 'gewone' liedjes vind hij Gers Pardoel - bagagedrager helemaal geweldig.. 'Fiets......Fiets......Fiets.....':D

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wendy's eerste favo nummer was Breath spit walk van Panthera. Zat ze altijd lekker op mee te wippen.
    Nu zingt ze mee met pissed off and mad about it van the texas hippy coalition.
    Oja en ergens tussendoor bohemian rapsodie maar dan van de muppets :D
    En verder plop en piet piraat en K3 enzo. Maar liever die andere nummers.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Onze oudste, 4,5 is een groot fan van Guus Meeuwis en Gers Pardoel. Ze draaien met gym wel eens muziek, ik denk dat hij het daar vandaan heeft, thuis hoor je deze muziek zelden.
    Dat "mossa mossa(?)" nummer vindt hij ook leuk.
    Als de radio aanstaat roept hij wel eens "harder mamma" en dan heeft hij weer een leuk nummertje gehoord. Hij weet ook heel goed wat ik leuk vind :D

8. Maia

Maia Niet meer actief

hier moet de hele dag het cd'tje van Bobo op

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nee hier nog niet echt een nummertje dat ze leuk vinden, ze vinden muziek wel hartstikke leuk en we dansen elke avond na het eten wel even maar nog niet echt een specifiek nummertje

10. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Hier wordt alles dat "kleuterdansbaar" is gesmaakt: Plop, K3, "Lief klein konijntje", "10 kleine visjes", ... Vooral Plop en K3 komen uit de creche overgewaaid.

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

Hier is het in sexy and i know it hihi gaan ze op los!

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    #12 Minyaweth, 19 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
    Milan is een mega fan van Dirk Scheele! Hahaha... Zodra hij de liedjes hoort danst hij de bewegingen allemaal mee. Vind het maar knap voor een kind van 21 maand :D Zal eens kijken of ik het filmpje hier kan plaatsen... Vigo is niet zo van de muziek, maar als hij muziek luisterd, dan moét het Michael Jackson zijn :D (TROTS!) haha

Edit:

https://www.facebook.com/#!/www.dirkscheele.nl

Dit is de facebookpagina van Dirk Scheele. Op zijn pagina staat een filmpje met de beschrijving "Dirk Scheele Een hele jonge fan! Hij kent alle danspasjes met zijn 1,5 jaar! hahahaha" en dat is Milan die los gaat op Dirk :D Hier is hij zelfs nog een stuk jonger hihi.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

afrojack hahaha

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Bij Quinten was het echt maanden dat liedje Give me everything tonight van Neyo en Pitbull, helemaal uit zn plaat ging hij.

Nu is het ook ai se eu te pego, maar dat komt meer door mama ;) ik probeer hem ook een beetje 2 talig op te voeden (portugees-ned) en dit liedje draai ik heeeeeel veel :D

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Sil vindt muziek per definitie leuk, maar op KDV draaien ze vaak Plop, dus dat is wel erg geliefd.
    Verder reageert hij nog steeds op I'm Yours van Jason Mraz - dat luisterde ik heeeeeeeeel veel toen ik zwanger was en toen hij net geboren was zong ik dat ook veel voor hem. Hij herkent het blijkbaar nog steeds. Wel bijzonder :)

16. Purk

Purk Niet meer actief

Hier is hij dol op dubstep! Zal wel aan papa liggen...

17. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Mijn jongste houdt van allerlei muziek (van kinderliedjes tot aan muziek die ze op de radio of van mijn oudste dochter hoort), maar het meest bijzonder reageert ze op 'Lamento' van Dominique Corbiau (countertenor). Ze wordt daar serieus emotioneel van! En dat met 'r twee jaar...

Verder is ze dol op Isabelle van Laïs.

18. Hier 'Dirty Mind' van 3Oh!3.. *zucht*

Hij vroeg me een keer, 'Mama, mag dutty main aan?'. Ik had géén idee wat ie bedoelde natuurlijk.. Tot ie heeelemaal gelukkig werd toen dat nummer inderdaad een keer aan stond.. Nouja, hij zingt het gelukkig niet mee ;)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    In de auto is het steevast: Mama, auto, auto!
    Dan moet Auto, vliegtuig (een trein, een boot) van Rowwen Heze op. Heel schattig als ze die meezingt...

20. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.211
    6.653
    113
    O nog meer fans van Gers Pardoel! Zoon van 20 maanden gaat er ook altijd op dansen, ook al hoort hij maar een fragment.

Maar laatst ging ie ook uit z'n dak op M. Brightside van The Killers. Kijk, zo zie ik hem graag :)

Deel Deze Pagina