Mijn dochter van 15 maanden is momenteel helemaal weg van michel telo-ai se eu te pego. Zodra we het nummer opzetten gaat ze heel vrolijk gillen en vooral mee dansen. Ze herkent het nummer ook gelijk en geeft dan ook gelijk een smile van oor tot oor. Hebben jullie kindjes ook een bepaald nummer waar ze helemaal weg van zijn ?
Ik merk dat hij muziek die ik tijdens mijn zwangerschap luisterde herkent en rustig en vrolijk van wordt. Niet lachen allemaal,happy hardcore En hij vindt een liedje over kikkertjes van het babyzwemmen hartstikke leuk. Als ik dan de haan na doe begingt hij hard te lachen.
Gotye - Somebody that i used to know Ze gaat helemaal los... Ik denk omdat mama het nummer 1000 keer op repeat heeft afgeluisterd...
Hier Bobo het konijn.. Komt me de neus uit haha.. De 'gewone' liedjes vind hij Gers Pardoel - bagagedrager helemaal geweldig.. 'Fiets......Fiets......Fiets.....'
Wendy's eerste favo nummer was Breath spit walk van Panthera. Zat ze altijd lekker op mee te wippen. Nu zingt ze mee met pissed off and mad about it van the texas hippy coalition. Oja en ergens tussendoor bohemian rapsodie maar dan van de muppets En verder plop en piet piraat en K3 enzo. Maar liever die andere nummers.
Onze oudste, 4,5 is een groot fan van Guus Meeuwis en Gers Pardoel. Ze draaien met gym wel eens muziek, ik denk dat hij het daar vandaan heeft, thuis hoor je deze muziek zelden. Dat "mossa mossa(?)" nummer vindt hij ook leuk. Als de radio aanstaat roept hij wel eens "harder mamma" en dan heeft hij weer een leuk nummertje gehoord. Hij weet ook heel goed wat ik leuk vind
nee hier nog niet echt een nummertje dat ze leuk vinden, ze vinden muziek wel hartstikke leuk en we dansen elke avond na het eten wel even maar nog niet echt een specifiek nummertje
Hier wordt alles dat "kleuterdansbaar" is gesmaakt: Plop, K3, "Lief klein konijntje", "10 kleine visjes", ... Vooral Plop en K3 komen uit de creche overgewaaid.
Milan is een mega fan van Dirk Scheele! Hahaha... Zodra hij de liedjes hoort danst hij de bewegingen allemaal mee. Vind het maar knap voor een kind van 21 maand Zal eens kijken of ik het filmpje hier kan plaatsen... Vigo is niet zo van de muziek, maar als hij muziek luisterd, dan moét het Michael Jackson zijn (TROTS!) haha Edit: https://www.facebook.com/#!/www.dirkscheele.nl Dit is de facebookpagina van Dirk Scheele. Op zijn pagina staat een filmpje met de beschrijving "Dirk Scheele Een hele jonge fan! Hij kent alle danspasjes met zijn 1,5 jaar! hahahaha" en dat is Milan die los gaat op Dirk Hier is hij zelfs nog een stuk jonger hihi.
Bij Quinten was het echt maanden dat liedje Give me everything tonight van Neyo en Pitbull, helemaal uit zn plaat ging hij. Nu is het ook ai se eu te pego, maar dat komt meer door mama ik probeer hem ook een beetje 2 talig op te voeden (portugees-ned) en dit liedje draai ik heeeeeel veel
Sil vindt muziek per definitie leuk, maar op KDV draaien ze vaak Plop, dus dat is wel erg geliefd. Verder reageert hij nog steeds op I'm Yours van Jason Mraz - dat luisterde ik heeeeeeeeel veel toen ik zwanger was en toen hij net geboren was zong ik dat ook veel voor hem. Hij herkent het blijkbaar nog steeds. Wel bijzonder
Mijn jongste houdt van allerlei muziek (van kinderliedjes tot aan muziek die ze op de radio of van mijn oudste dochter hoort), maar het meest bijzonder reageert ze op 'Lamento' van Dominique Corbiau (countertenor). Ze wordt daar serieus emotioneel van! En dat met 'r twee jaar... Verder is ze dol op Isabelle van Laïs.
Hier 'Dirty Mind' van 3Oh!3.. *zucht* Hij vroeg me een keer, 'Mama, mag dutty main aan?'. Ik had géén idee wat ie bedoelde natuurlijk.. Tot ie heeelemaal gelukkig werd toen dat nummer inderdaad een keer aan stond.. Nouja, hij zingt het gelukkig niet mee
In de auto is het steevast: Mama, auto, auto! Dan moet Auto, vliegtuig (een trein, een boot) van Rowwen Heze op. Heel schattig als ze die meezingt...
O nog meer fans van Gers Pardoel! Zoon van 20 maanden gaat er ook altijd op dansen, ook al hoort hij maar een fragment. Maar laatst ging ie ook uit z'n dak op M. Brightside van The Killers. Kijk, zo zie ik hem graag