Wij hebben sinds 3 maanden een nieuwe keuken, geheel in hoogglans wit, 30m2 keuken, en met greepjes. En verder hebben we boven ook hoogglans witte kasten, en je ziet er niks op. Ook niet als er kids zijn geweest. Alleen als ze met handen waar bijv pasta saus op zit er tegen aan zitten zie je het.. maar ja dat zal je op mat ook zien. We hebben in het verleden ook hoogglans zwart gehad , daar zag je dus wel alles op. Dat zou ik nooit doen. Maar als je hoogglans wit wilt doen, zeker doen! Super mooi, super strak, weinig poetswerk, ideaal!
In ons vorige appartement hadden we hoogglans. En ik zag eigenlijk nooit strepen tenzij de zon er op de 'juiste' manier op scheen, en dan zag je wel echt ALLES. En dan is het nog lastig streeploos schoon te maken . Maar verder echt was het echt niet storend, de zon scheen er gelukkig niet zo vaak op deze manier op.
Ik heb mat, antraciet, oppervlak is iets ruw. Wat een drama! Ik ben totaal geen schoonmaakster, werk 5 dagen , studeer dus kom ook echt tijd tekort. Maar je ziet alles! Moet alles nadrogen, direct met theedoek als ik schoonmaak. Ik zou dus volgende keer voor hoogglans wit gaan, erger dan dit kan niet Al vind ik mijn eigen keuken wel prachtig!
Wij hebben sinds kort een hoogglans keuken, daarvoor ook een hoogglans keuken gehad. Beiden spierwit. Ik zie er echt niet veel op hoor! 1 keer per dag ff met een vochtig doekje over de plekken waar wat vingers zichtbaar zijn tijdens het afruimen en inruimen van de vaatwasser. Ik wilde eerst een matte keuken, echter vond ik dit niet mooi (ziet erui als een woningbouwkeukentje kwa kleur en het oppervlak is wat ruwig waardoor krassen en vuil slecht te verwijderen zijn!). Zelfs in het duurdere segment vond ik het er goedkoop uit zien. Hoogglans is over het algemeen veel sterker. Mijn vorige hoogglans keuken heeft 15 jaar dienst gedaan met kinderen. Stoeltjes er tegenaan gezet, loopauto's botsten er tegen etc. Geen krasjes oid!!
Hier ook hoogglans witte keuken gehad. Nu in het nieuwe huis zou ik er zo weer voor kiezen. Zo schoon en vind het er ook wat luxer uitzien dan mat.
Hier sinds een paar maanden een mat witte keuken, echt prachtig en absoluut niet huurwoning....heel ander materiaal en afwerking. Het mat zwarte composiet blad daarentegen...drama, alles zie je erop. Maar glans vind ik echt niet mooi. Ik heb een grote keuken met aan drie zijden grote raampartijen -> veel lichtinval de gehele dag en er is altijd wel een kast/ blad waar het licht direct op valt. Neem de deurtjes mee naar huis en kijk hoe het staat in je woning. Luxe gevoel krijg je ook door de apparatuur/ grepen/ diepte blad/ spoelbak etc.
Wij hadden hoogglans zwart, verschrikkelijk. Je zag alles. Was net ramenlapprn meerdere keren per week om t er netjes uit te laten zien
Ik denk dat wij dezelfde keuken hebben... wat een drama! Ondanks dat het een mooie keuken zou ik nooit meer voor mat kiezen
Wij hebben een hoogglans keuken, combinatie van wit en antraciet. Op het witte gedeelte valt het reuze mee maar op het antractiet gedeelte zie je alles.
Wij hebben ook een hoogglans keuken en ik vind het super mooi! Deze keuken hadden wij al voordat we kinderen kregen en het maakt echt geen verschil. Mijn kinderen eten aan tafel en daarna worden de handen gewassen. Ook poets ik de vette vingers iedere dag weg. Onze keuken ziet er altijd prachtig uit.
Hier ook hoogglans. Ook onze keuken staat aan de kant van het noorden waardoor er niet direct licht op de keuken valt. Wij hebben dus geen last van vingerafdrukken (heb 3 kleine kids). Het fijne eraan is, als ze er wel zitten of de kastjes zijn vies, dan haal ik er snel een vochtig doekje overheen. Wij hebben ook een keukenkast met donker hout, en dat is pas drama. Alle vetvlekken zie je erop. In het begin was dit nog makkelijk te verwijderen, maar nu wordt het steeds lastiger. Mat zijn we ook voor aan het kijken, maar twijfel nog. Lees dus mee
Wij wilden hoogglans zwart. Zon staat er ook nog eens op. Hier niet voor gekozen omdat de hoge kastenwand bij de deur kwam. Dus als je binnen kwam lopen zag je jezelf en daar had ik geen zin in iedere keer.. Nu mat zwart en nog steeds blij mee. Je ziet wel het een en ander maar ach, in een huis moet ook geleefd worden.
Wij hebben een hoogglans keuken en vindt het ideaal! ook hebben we drie kinderen dus er komen zeker vingervlekken ed op, maar deze poets je er zo vanaf! we hebben ook ooit een matte keuken gehad, wat een drama, zie je net zo goed de vingervlekken, maar je kan poetsen wat je wou, je bleef een waas zien. Nooit weer!
Hier idem! Echt Vre-se-lijk! Mat zwart composiet en je ziet er alles op. Dat hadden ze even niet gemeld bij de keukenboer . En dan zat er een set bij waarmee je het kunt schoonmaken (wat overigens goed helpt, voor even ), maar ook een flesje impregneer. Maar dat is helemaal drama . dat kost mij mijn arm/schouder en is heel veel werk, kost veel tijd (ik heb 2 grote bladen: 1 bij het kookdeel en 1 bij het spoeleiland) en op één of andere manier wordt het bij mij niet mooi. Dus . neem geen mat composiet
Ik heb wit hoogglans keuken en ik moet zeggen dat het mij ook heel erg meevalt. Ik ben geen poetswonder. Je ziet er nauwelijks wat op. Dochter ging toen ze klein was niet in de kasten/lades en nu gebruikt ze netjes de handgreep. Matte keuken zag je meer op.