Nieuwe keuken kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Whabbit, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wij hebben onze keuken bij Brugman vandaan. Ook zij komen eerst aanzetten met een super hoge prijs, en van die prijs hebben we de helft er af geluld. Keuken is verder prima, er was een keer een lampje kapot en die kregen we gratis toegestuurd.

Wat minder was is de afwerking van de keuken, het bedrijf die hem moest installeren had de kastjes overal in huis neergezet en ook waar wij net geen karton hadden neergelegd. Onder 1 van die kastjes lag een schoef en met het verschuiven is er een diepe kras in ons splinternieuwe laminaat gekomen. Na tientallen telefoontjes en 2 jaar later is er nog steeds niks vergoed en horen van zowel Brugman als dat bedrijf niks meer. Beetje jammer.

2. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere

zo dat is helemaal niet duur
    en hij ziet er mooi uit
    en hebben jullie hem zelf geinstaleeerd

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

mijn vader heeft het gedaan maar het is echt mega simpel!

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @anstefay;

hebben jullie ook de IKEA inbouwapparatuur? Vraag me namelijk af of het mogelijk is met een ikea keuken bijvoorbeeld siemens/philips of weet ik t wat voor oven/fornuis/koelkast te nemen....

of wordt t dan erg lastig....

en hoe zit t qua tegelen wie doet dat eigenlijk..en doe je dat voor of nadat de keuken staat (misschien beetje suffe vragen maar heb nog noit een keuken gekocht:))

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

de tegels hebben wij laten zitten, omdat die nog goed waren maar volgens mij doet je dat na dat de keuken staat(wel goed je blad afdekken)

en kwa inbouw apperatuur hebben wij ook van ikea is van whirlpool echt super heb een oven,koelvries en een vaatwasser.
    andere apperatuur moet je uit kijken want de kastjes hebben andere maten dan normale keukens.

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Voor wie van plan is een Ike keuken te kopen, volgens mij is het overgrote deel het zelfde als in Europa...

http://www.ikeafans.com/

Heel veel plaatjes van keukens en handige tips en ideeen :D

7. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Onze keuken is van Bemmel en Kroon uit Leidschendam. Topservice, netjes geplaatst! We zijn er echt heel erg tevreden mee.

8. Dushi

Dushi Niet meer actief

Mandemakers Keukens - Keuken Kampioen - Keuken Concurrent en sommige Brugman Keuken filialen (of wellicht allemaal ondertussen) zijn van één en dezelfde eigenaar!

Zo zijn meerdere bedrijven van één eigenaar, dus ik denk dat mensen graag belazerd willen worden.

Ik zeg altijd: er kan altijd iets fout gaan. Blijven communiceren met de ondernemer (liefst op een nette en redelijke manier).

Succes met het kopen van je keuken!

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ikea!

pas hier gezet en super tevreden!

succes

10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier ook een ikea-keuken, door mijn vader erin gezet. zijn er heeeel tevreden over, hij is supermooi en niet duur. we hebben ook de oven, afzuigkap en kookplaat ervan (zo'n 5-pitter, heel fijn).
    ik zou nooit iets anders willen!
    ofja, zo'n mooie handgemaakte Tinello-keuken met een AGA-fornuis, da's wel veel mooier nog. maar trek dan de dikke portemonnee maar! :D

Deel Deze Pagina