Ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. mogelijk dat onze vakantie een gedoe gaat worden ivm de orkaan Irene.... zo irritant dit. We vliegen maandagochtend naar New York.. vooralsnog staat onze vlucht nog maar de kans is flink aanwezig dat ie alsnog gecancelled wordt... In mei zijn we op Sicilië geweest... de zonnigste plek van Europa... 5 dagen regen (van de 8)... Het zit ook niet mee... Nu maar hopen dat het allemaal mee valt in New York en dat onze vlucht gewoon kan gaan. Ik wil echt heel graag op vakantie! In 30 jaar geen alarm meer geweest in New York... poehee!
Als het goed is gaat Irene morgen langs New york dus als het meezit kan je maandag nog je reisje gaan maken, ik hoop het voor je! Ben wel jarloers hoor, ik wil zo graag een keer naar NYC.
Tja, life sucks sometimes.... Maar ik zou denken dat je dan een paar dagen later alsnog wel zult kunnen, (als de omstandigheden daar meevallen)? Want lijkt me toch niet dat je voor een weekje helemaal naar New York gaat, dus een dag of 2-3 later zou neem ik aan geen gigantische hap van je vakantie af zijn?
Niet voor een weekje naar NYC? Nou 3 weken NYC lijkt me ook erg veel Wij zijn 5 dagen geweest, super! Hoop voor je dat het snel 'overwaait' en je toch gewoon kan gaan! Enjoy! En niet teveel GAP he! Haha
Júist naar NYC ga je meestal niet langer dan een weekje, het is ook maar 7 uurtjes vliegen dus je bent er zo. @Cygnet: ik hoop dat Irene niet te veel roet in het eten gooit en jullie alsnog kunnen genieten van deze geweldige stad!
Ik las dat rond 18:00 uur Nederlandse tijd orkaan Irene over NYC raast. Ik weet niet waar hij daarna heen gaat of dat het minder word, maar dan zou je dus gewoon kunnen gaan...
We zouden 5 dagen in NY zitten (3 dagen vrienden, twee dagen stad) en daarna doorvliegen naar Florida.... Omboeken naar NY heeft dus weinig zin.. daar komen we aan en stappen dan gelijk weer in het vliegtuig.. Vooralsnog staat alles nog op ok maar ik heb er een hard hoofd in.. Mocht het nodig zijn dan proberen we zo snel mogelijk in Florida te komen maar goed dat is natuurlijk wel heel jammer. Wil heel graag weer eens naar NYC
hey ik snap dat je baalt als een stekker hoor! Maar het eerste wat ik dacht was "wees maar blij dat je er vandaag niet bent!' (maar in alle eerlijkheid zou ik ook balen als het mijn vakantie was geweest)
ik zal onwijs hard voor je duimen dat je morgen gewoon kan vliegen zou er ook enorm van balen het niet door zou gaan ben wel onwijs jaloers wil er ook zo graag heen maar ja dan zullen de kindjes toch stukke groter moeten zijn
Nou gelukkig gaan we pas morgen en zijn de vluchten (nog) niet geannuleerd... de kans is nu denk ik 50-50... mmmm.. Lief hoor dat zoveel mensen duimen! Als we wel kunnen gaan hoop ik vooral ook dat het niet een enorme puinhoop is! De weersverwachting is goed! Buienradar en weer New York City. 14 daagse weersverwachting New York City
Vervelend zeg..... hopelijk krijg je het terug van de annuleringsverzekering als je niet kan gaan door het weer daar?