Ondergoed sowieso wel. Kkleding ligt er net aan hoe graag ik het aan wil en of ik er zin in heb om het te wassen. Ik heb nu net m'n nieuwe sportkleding binnen en dat wil ik vanavond graag al aan dus dat ga ik nu niet meer wassen.
Ik was ook niet alle kleding voordat ik het aantrek. Heb nooit uitslag. Ik was het wel als het heel stijf is of vreemd ruikt, en beddengoed, dat ligt fijner als het gewassen is. Ook voor mijn kinderen was ik het niet. Leg ik gewoon zo in de kast. Dat dragen ze dan ook maar een dag en dan gaat het de was in. Bij de baby kleding heb ik het wel gedaan. Omdat ik toen toch niets beters te doen had, en nesteldrang had enzo
Als je ziet hoe erg het soms nog afgeeft snap ik je gedachten wel . Voor mezelf doe ik het niet altijd, maar voor de kinderen tegenwoordig altijd. En zeker nadat mijn zoon een keer een flinke allergische reactie op de voeten had. Geen idee waardoor, maar hij had wel een nieuwe ongewassen broek gedragen net daarvoor.
Ja, gewoon alles. S'avonds in de was en de droger, volgende dag ligt t in de kast of kan ik/man/zoon t aan
Ja dat indd. Als ik een paar kleine dingen heb doe ik t met de hand. T water is echt niet helder meer daarna!
Ja ik was alles wat ik koop. Ik weet niet waar het geweest is, wie er aan heeft gezeten en met welke chemicaliën het is behandeld. Dus kaartjes er af en dan hup meteen in de wasmachine.
Ik was het ook eerst behalve sokken. Vind het zo stinken nieuwe kleding dus dat gaat eerst apart de was in op een kort programma.
Voor mezelf nooit muv ondergoed. Voor de kinderen wil ik het nog weleens doen als het erg chemisch ruikt.
Ja hoor ik was het ook! Behalve de kleding bij de expresso vandaan want die winkel / kleding ruikt zo lekker
Op moment dat ik met een zeer onhygiënische client kleding was kopen, bedacht ik me brrrrr kleding kan gepast/gedragen zijn door hele ‘vieze’ mensen ik was nu altijd alles uit.
Ik spoel alles dat ik nieuw koop altijd even uit op de hand, wat wasverzachter erbij en klaar. Ik vind nieuwe kleding vaak zo naar fabriek/verf ruiken.
Ja ik was alle nieuwe kleding. a. omdat ik het een vies idee vind dat ik niet weet wie het gepast heeft en aangeraakt heeft b. omdat ik nieuwe kleding niet lekker vind ruiken.
Ik was alles één keer koud en met azijn zodat het daarna de reguliere was in kan. Anders moet ik te veel nadenken.