bijna 1 jaar... cadeautjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pompeltje, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk is het gewoon te erg,
    onze zoon word bijna 1 jaar en ik kan gewoon geen cadeautjes bendenken wat we aan opa en oma kunnen vragen.

Hij heeft al 2 oudere zussen dus heb veel bewaard van duplo, little people enz enz...

Nu krijgt hij van me vader rond de 75 euro en van mijn moeder ong 30 euro en ze vroegen me vandaag al wat zullen we geven?

Nu zat ik te denken aan een driewieler oid? Maar is dat wel leuk voor een kleine van 1 jaar? En dan wat voor 1? smart trike of een goedkopere? Vtech toet toet? is dat wat voor een kleine knul?

Kortom ben op zoek naar tips :D

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

MULA Knikkerbaan - IKEA

Hier net gegeven en een hit!
    Verder kun je idd denken aan een loopwagen, ballenbrug of ballenbak etc. Ik heb allerlei websites met speelgoed bekeken op leeftijd. Bij twijfel gegoogled :)

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Toet toet garage is erg leuk.
    Verder iets voor buiten (zandbak, schommel...)
    Driewieler
    Boeken
    Duplo
    Playmobile 123
    Vingerverf
    Auto's

4. Storm

Storm Niet meer actief

vtech toet toet is echt heel leuk. Wordt hier heel veel mee gespeeld door drie kinderen.
    Een driewieler is leuk, maar werd hier een stuk minder gebruikt vanwege concurrerende loopfietsen. Tenminste, je bedoelt een met duwstang toch?

Wij hebben een loopbakfietsje. Van mp gehaald. Een houten uitvoering. Vond zo'n pukkolino ook erg leuk (loopfietsje met vier wielen), maar zijn dus voor een bakfietsje gegaan die ook veel gebruikt wordt.
    Duplo kan ook, maar wordt hier maar weinig mee gedaan. Beetje jammer, we hebben er best veel van.
    Houten IKEA trein doet het hier ook heel goed. Mijn jongste zoon bouwt al hele sporen sinds dat ie anderhalf was.
    Vind de loopwagen van Ikea ook heel leuk trouwens.

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Driewieler is leuk, maar dan wel zonder trappers. Wij hebben een vierwieler gekocht van Van Dijk Toys en daar zit ze nu nog steeds op (ding wordt wel te klein maar ach ;) )
    Vingerverf werd al genoemd en is hier nog steeds een grote hit. Verder een duwwagen zodat ze nog goed kunnen oefenen met lopen.

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx kan hier echt alweer wat mee ;)

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hadden een houten blokke kar met blokken voor onze zoon zn eerste verjaardag. De blokken deed hij weinig mee maar hij heeft wel kilometers achter zn wagen gelopen! Echt kilometers. We namen hem vaak lopend achter zn wagentje aan als we een blokje om gingen,eendjes eten geven, bos in enz enz.

Van mn schoonouders kreeg hij een houten fietsje met 4wielen. Wel loopfiets idee maar dan stabieler zegmaar. Hij crosst er nog steeds mee door de kamer en als ik dan tegen hem zeg dat hij er te groot voor is zegt hij: "nee hoor mama want kijk eens hoe ik er nog steeds goed mee kan fietsen." Hij vraagt ook echt 's ochtends als we beneden komen en hij ziet zn fietsje niet staan waar zn fiets is.

Zandbakschelp is ook leuk. Hebben we van zn overgrootouders gekregen voor eerste verjaardag. En had dan aan andere weer speelgoed voor daarin gevraagd: emmersetje met schep en hark, zandmolentje, zandfiguurtjes. Leuke prijzen voor leuk speelgoed en meteen iets waar hij gelijk mee spelen kon

Voorleesboekjes en voelboekjes deden het hier ook goed. Houten inlegpuzzels, stoepkrijt, waterspeelgoed, bellenblaas apparaatje, vingerverf indd.

Iets van muziekinstrumentjes? Trommel, tamboerijn, gitaar enz enz

Deel Deze Pagina