Morgen, help...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lionne, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Morgen ga ik voor dagopname naar het zh.

Ik heb nu 2 en een klein beetje voedingen voor de baby gekolfd. Ik red drie voedingen wel, maar meer niet, vrees ik.
    Waarschijnlijk krijg ik pijnstilling na de operatie (curretage; er is wat blijven zitten in bm).
    Is het slim om wat kant-en-klare kv te halen als ze meer nodig heeft dan die drie voedingen? Of moet ik gewoon doorbijten en aan de pcm?

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat vervelend dat je een curratage moet ondergaan.

Neem contact op met een lactatiekundige om te vraen welke pijnstilling toegestaan is en kun je niet proberen je kindje mee te nemen? Kan je man of je moeder mee voor je kindje?

Daar zou ik zelf persoonlijk liever voor kiezen dan voor kunstmelk.

Veel sterkte!

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Het ziekenhuis belt straks hoe laat ik opgenomen wordt. Ik ga dan vragen of mijn dochter mee mag, maar waarschijnlijk niet. Ik kom op zaal te liggen en daar is geen bezoekuur, dus wordt mijn man naar huis gestuurd.

Ik krijg trouwens geen algehele narcose, maar een ruggenprik.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou overleggen over de pijnstilling, is hier ook gebeurd toen ik geopereerd ben in de zwangerschap.
    Ik heb toen alleen paracetamol genomen maar ibuprofen mag ook, diclofenac kan zonodig ook.

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Diclofenac mag inderdaad ook. Ik weet niet hoe pijnlijk het is, maar ik redde het met 8 paracetamol en diclofenac. En dan kun je gewoon borstvoeding blijven geven.

Ik ben 3 dagen opgenomen geweest toen de baby 10 weken oud was en zij mocht bij me blijven. Dus wellicht kunnen ze gewoon een wiegje voor je regelen of mag je je kinderwagen meenemen. Je moet alleen wel zorgen dat je man ofzo bij de baby blijft tijdens de ingreep, maar dan kun jij na de ingreep gewoon je baby weer bij je hebben. Het lijkt me trouwens erg vreemd als je man na de ingreep niet eens bij je mag komen?

6. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Zou het zeker vragen of ze mee mag! Na mijn bevalling lag ik op zaal met een vrouw welke een comlicatie van haar keizersnede had, haar zoontje was krap 2 weken en mocht er gewoon bij blijven. (Lag op de gynaecologie afdeling) Haar man was ook aanwezig buiten spreekuur. Ik had er geen problemen mee, als je op een drukke zaal ligt is het misschien anders. Sterkte ermee!

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ze zeiden dat mijn man bij de ingang naar de zaal afscheid moet nemen en ze bellen hem als ik klaar ben om naar huis te gaan.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoezo mag je man niet op zaal?;)

Ik ben geopereerd toen babylief 9 maanden was en ik heb mijn baby vlak voor de ok nog gewoon gevoed!

Paar uur na de ok ook alweer.

En om 22.30 uur nog eens.

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hetis geregeld :) baby mag bij mij op de zaal :)

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ingreep geslaagd en f heeft s ochtends bij oma een flesje gekolfde melk gedronken en daarna bij mij op het ziekenhuisbed.

Deel Deze Pagina