Ik heb dat briefje ook gekregen en een mailtje gestuurd dat ik het echt waardeloos vond deze actie omdat ik nu alles weer moest bestellen en zonder korting. Ik kreeg al heel snel een reactie en die was dat mijn bestellig verstuurd werd MET korting !
ik kreeg ook laatst zo'n briefje en hebben ze mijn bestelling gewoon geannulleerd ik zat er al heel lang op te wachten...toen ik het opnieuw wild ebestellen hadden ze de helft niet meer...
als je meteen een mailtje stuurt na het krijgen van het briefje,dan versturen zij alsnog je bestelling zonder korting. groetjes sarita
oh,wat apart.Bij mij deden zij er helemaal niet moeilijk over. Het werd meteen als nog verstuurd. groetjes sarita
wie weet hoe het gaat met de betaling als je nog niet via een acceptgiro hebt betaald en wel alles terug hebt gegeven in de winkel en daarvoor een cadeau kaart hebt gekregen???
ik wilde via internet bestellen maar ben ff naar de shop gereden en er is echt MEGA veel voor de helft van het geld ... leuk leuk voor de mama's die van koopjes houden ik heb een tas vol ! maar wat ik echt wilde was er niet dus nog ff nabestelling met korting van hier gedaan haha
Code 1304 en 8598 geven voor beide nog 5,- korting, dus totaal 10,-! Code 8432 is niet meer geldig.
hier is mijn bestelling geannuleerd omdat ik de kortiingscode's had gebruikt ! nu dus geen bestelling meer
ik zou net een nieuwe bestelling plaatsen, codes ingevoerd, staat er ongeldige codes, contact opnemen met de klantenservice. Ik gebruik altijd de code's....
Ben misschien een beetje dom maar waar moet je die code invullen dan? Ben aan het bestellen via de online shop Bestelling is al verzonden helaas zonder code