Is er weer een nieuwe code?1304 heb ik zelf al als cadeaubon van de H&M gehad. Beetje jammer, want die kan ik dus geen 2x gebruiken. 8598 doet het nog wel. Heeft iemand nog een andere?
Hoi Lotte, Het gaat misschien ver, maar je zou je bestelling kunnen annuleren en dan opnieuw op kunnen geven met kortingscode. Of misschien kun je inloggen en je bestelling wijzigen... en is er op die manier nog een kans om de kortingscode toe te voegen. Afhankelijk van hoeveel je hebt besteld, is het misschien toch zinvol om contact op te nemen met de klantenservice, toch? Succes.
ik heb de code van 50% korting 2x kunnen gebruiken. ik dacht ik probeer het gewoon en er ging weer 50% af. ik had niet heel snel na elkaar besteld misschien dat dat ook helpt? dat je hem dan 2x kan gebruiken? ik weet het niet maar erg leuk is het wel.
Ik kon de code van 5 euro korting nu ook weer gebruiken, maar vorige keer niet (was wel een paar dagen nadat ik net besteld had). Voor diegene die al wat besteld hadden en toen de aanbieding kregen van 10% korting (zoals ik). Mail de h&m even, heb ik ook gedaan, en ik kreeg alsnog de 10% korting. Had wel een bestelling gedaan van in de 200 euro, dus misschien maakt dat wel uit. Succes!!! Veel liefs Petra
Handig bij h&M: Ik heb een tijdje terug wat besteld, maar artikelen waren niet voorradig en komen dus pas na een maand. Inmiddels staan er nieuwe artikelen in de webshop, deze kan ik nu bestellen en met het reeds bestelde mee laten komen zonder extra bezorgkosten. Kan dus telkens wat nieuws aan mijn bestelling toevoegen.
Ik weet niet tot wanneer, maar ik heb hem gisteren nog gebruikt!! 20% korting op mijn hele bestelling, heerlijk shoppen!!!