1304 doet het altijd werd me gisteren door de klantenservice gezegt. Aangezien ze die geven aan mensen als ze iets niet kunnen leveren of er zijn problemen ter compicatie(als ik het goed schrijf)
1304 doet het bij mij nu al een paar keer niet. 8747 werkt hier nog steeds!!!! Weer lekker nieuwe collectie besteld met korting, echt helemaal top!!
8747 doet het niet meer, mooi om te weten dat 1304 altijd werkt haha, die deed het inderdaad nog steeds.
Die code kreeg ik gister ook binnen, heel fijn. Vandaag weer heel veel dingen daar besteld, vind er echt leuke dingen voor kinderen bijstaan. Had ook al een bestelling staan, die dingen opnieuw besteld (alleen 1 ding was helaas uitverkocht) en de oude bestelling geannuleerd, zo heb ik daar toch nog korting op gekregen.
1304 deed het vandaag bij mij niet meer. Ik heb m ook al een aantal keer gebruikt haha. 8909 deed het nog wel!
ik zie het nut er niet zo van in, in die 5 euro korting...de leveringskosten zijn al 4.90 dus eigenlijk krijg je maar 0.10 cent korting..of je betaald eigenlijk 0.10 cent teveel want als je naar de winkel gaat betaal je hetzelfde maar dan geen verzendkosten..