Even weer up! 7848 10 euro korting 1304 5 euro korting 8909 25% korting op 1 artikel 8887 10% korting op het hele assortiment geldig tot 17-10-2010
Net kwam ik via via op deze facebook pagina waar er ook nog 2 staan: I love shoppen I hopelijk werken ze nog!
Moet je dus wel facebook hebben en aldaar geregistreerd staan. Ik kan ze dus helaas niet zien... Kun je de code's niet hier neerzetten?
super cool dit, ik kwam net achter die code 8909 door lid te worden van de newsbrief, en naar de hennes zelf gaan betaal je misschien geen verzendskosten, maar ik ben aan benzine en parkeren wel het dubbele kwijt al dan niet meer... shop ze!
ongelofelijk. Ik heb een BUD bestelling. 10 dingen waren verkeerd en waar maken ze je blij mee uiteindelijk (na dik 1 maand wachten op me spullen!!) met de 1304 code die OVERAL op internet te vinden is!!!!!!!! Ben een beetje H&M moe :-s
wist je dat het magazijn in POLEN ligt! Ik had het vermoeden er er dronken polen met mijn bestelling bezig waren geweest. Hahaha echt 10 dingen verkeerd en gewoon ook allerlei verschillende maten.