Zo ook weer lekker ff een bestelling gedaan voor zoonlief... 2 rugbyshirts 1 hooded sweater 1 vest voor 18.30 euro Altijd leuk 1304 en 7848 gebruikt
heb het vandaag binne gehad en heb er ook een set meidenslofjes/laarsjes inzitten. is dit een kadotje want staat niks van op de bon?? hebben jullie dit ook. wel een maat 20/21 en heb er niks aan maar goed. ze ziin wel heel erg leuk. witte bondlaarsjes met een rood strikje
Van de slofjes zal wel een foutje zijn, ze maken wel vaker fouten. Heb ook een paar keer de verkeerde maat van iets geleverd gekregen.
oh nieuwe collectie net besteld. Geweldig Hello Kitty badpakje en die cap en zomerhoedje. ECHT GEWELDIG!!!
momenteel wordt zowel bij mij als bij mijn moeder geen enkele korting meer geaccepteerd, zelfs zo erg dat ik helemaal niets meer kan bestellen,eerst contact opnemen met de klantenservice zeggen ze.... Laat maar zitten, webshops genoeg, ik bestel wel ergens anders of duik gezellig de stad in!
alleen deze 2 doen het nog( 1304 5 euro korting 8909 25% korting op 1 artikel) , maar wat een waardeloze site zeg. Als je verder probeert kan je niet eens meer terug nar je verlanglijstje
Man man wat kl... site Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b. En ik doe niets. Ik wil alleen maar een hele waslijst bestellen. Ga wel naar de winkel toe. Maar goed voor degenen die nog willen Kortingscode - Kortingscodes H&M
Hoi kaboutertje, wij hebben dus steeds hetzelfde, ook de melding dat er ongeldige rabatkorting is en cotact opnemen met de klantenservice. Ik vond hun site al nooit zo goed, je weet nooit wanneer je het krijgt. volgens hun gegeven is 2 weken terug een pakketje mijn kant op gegaan, nou, ik heb nog steeds niets ontvangen. Geef mij dan maar Wehkamp, vandaag besteld, morgen in huis! Alleen wel jammer van de hoge verzendkosten!
ik krijg ook die melding marjan...tja komt door die codes denk ik hoor...Vindt het belachelijk dat h&m in deze tijd nog een week erover doet om te bezorgen....en bij jou al 2 weken nee dat kan nu niet meer vindt ik!
1304 en 8909 gebruikt en deze werkte beide. De site werkte prima overigens. Misschien is de ergste drukte van de nieuwe collectie al weer voorbij
Bij mij ook met een ander accoount. Maar dit is de 1e en laatste keer dat ik zo besteld heb. Kost me teveel ergernis.