thanks, ik heb voor onze vent de maat besteld waar hij in zit. ik wilde eerst maat groter, maar door je tip toch maar niet gedaan hihihi gr brenda
ik vind jammer dat het inderdaad veel het zelfde is maar net wat anders. Ik zie op de opvang veel kinderen met de zelfde kleding, vind dat altijd wel jammer!
Ik heb nog een korting van 10% van de H&M pb me maar zodat je weet dat je de juiste hebt zonder dat er op je vingers getikt wordt door de H&M
1304 doet het nog steeds de rest niet meer, iemand nog andere suggesties? Wil graag vandaag wat dingen bestellen namelijk... Heeel erg bedankt!
ik heb geen suggesties, wel dat ik al bijna 3 weken wacht op de bestelling.op zich zijn het zomerspul, maar vind wel erggggg lang.
Ik heb nu 1304 gebruikt = 5euro En 8964: 25% korting op het duurste artikel. Scheelde me toch even 10 euro, mooi meegenomen!
dank je mamaleonie heb beide codes kunnen gebruiken. Heb wat spullen voor de lente/zomer voor Emma besteld
welke doen er nu wel en niet? Ik weet dat er 10% korting is op kinderkleding. Iemand vertelde me dat de 25% op 1 artikel weg is.
Hoi ik heb 15 febr besteld, ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Volgens de site moet ik toch einde deze maand wachten. Om eerlijk te zijn vind ik dat niet meer van deze tijd. of ben ik nu een zeikerd? Gelukkig is het korte broekjes oa voor mijn oudste zoon. maar als het kleding voor de jongste was geweest, wat hij er nu zeker uitgegroeid!
ja ik vindt dat dus ook belachelijk en helemaal niet van deze tijd!! Snap ook niet wat de reden hiervan is dat het zo lang moet duren
ja waarschijnlijk omdat het niet op voorraad is. Ik annuleer dan die spullen waar je zo lang op moet wachten, dat zie je dan staan op het eind. Ik heb daar namelijk geen zin in.