2 weken geleden heb ik iets besteld en die zouden ze halverwege oktober opsturen. Uiteindelijk stond er eind oktober. Nu kijk ik weer bij mijn ebstelling en dit staat er; Geleverde artikelen/Retouren Transactie; Je bestelling is in behandeling Datum; 20.10.2008 Collonummer; 3SHENM2980383 Op de site van Track & Trace kan ik mijn pakketje niet volgen. Hij herkent het nr niet!
Ja, ze geven er een nummer aan als ze hem in behandeling nemen. Dit nummer wordt je T&T nummer, maar daar heb je niets aan als hij nog niet op de bus gedaan is. Ik denk dat hij dus wel deze week of volgende week verzonden wordt. Je zou elke ochtend dat nummer kunnen checken. Wss. krijg je vanzelf te zien dat hij bij de tnt is binnengekomen en dat hij dezelfde dag nog wordt geleverd.
En waar ik dan van baal, ik had een bestelling gedaan die zou eind sept geleverd worden, is uiteindelijk half oktober geworden en wat zie ik nu? Het truitje wat ik voor Leo had besteld is inmiddels in de aanbieding gedaan Ik moet er een eeeeeuwigheid op wachten en nog voor het binnen is, is het al afgeprijsd en ik moet het volle pond betalen (oke, oke, ik heb ook gebruik gemaakt van kortingen eerder dit jaar. Blijf toch een beetje een Hollander he )
heejj meiden je hebt ook een H&M hyves. daar worden alle kortingcodes bijgehouden en er staan ook codes die nog steeds geldig zijn voor 10 euro korting en 5 euro korting. Liefs xx
ik las hier iets over dat er ook regelmatig kortingscodes op de hyves van h&m staan , heeft iemand de link van die hyve? Ik kan m niet vinden...
even een vraagje, ik had ook gemaild dat ik mijn kortingscode vergeten was in te voeren, weet het dom dom dom. Nu krijg ik een reactie dat die 10 euro korting alleen op bepaalde pyjamaatjes geldt, klopt dat? Die code 7848 bedoel ik. Ikd acht dat die overal voor geldt? Wie weet dit?