Weet iemand toevallig de nieuwe kortingscode van kleertjes.com? Je zou mij (en vast ook vele anderen ) erg blij mee maken! groetjes Setje
Uit het blad MAMA Maart 2009 20% korting bij kleertjes.com Actiecode: shopping20 de actiecode is slechts eenmalig geldig Zie geen einddatum
ik wil een jasje voor komende winter bestellen. dan is mijn meid 2 jaar. welke maat moet ik hebben? 104? ze heeft nu met 15 maanden maat 80.
Ik zou voor 92 gaan, maar dat is een beetje afhankelijk van haar bouw. Onze dochter is nu bijna 3,5 en heeft maat 98. Komende winter zit ze in maat 104. Dus lijkt het mij voor jouw dochter veel te groot!
ik heb er een gevonden voor 10% korting; vakantie09 geldig van 10-01-2009 tm 30-04-2009 veel plezier ermee!
Ik ben ook zo gek van kleertjes.com... Heb de code van 10% uitgeprobeerd en die werkt goed. (héél erg bedankt!) Moest eerst +- 121 euro betalen na de code nog 110 euro ongeveer dat is toch een 10 euro verschil! Is toch de moeite eh. Maar nu weet ik écht niet wat ik moet doen. Wachten op de 20% of niet want ik heb ook heel wat kleertjes in m'n mandje zitten van de zomercollectie die toch al - 50% is. Ik ben bang als ik nog even wacht dat er sommige stuks er niet meer zullen zijn. Wat zouden jullie doen?
Er is nog een code: telegraaf03 hier krijg je 15% korting. Is toch weer 5%. Heb er net nog wat besteld met die code.
Lolieken, ik zal wachten tot zondagnacht 00:00 uur, dan gaat de 20% korting in. 10% of 20% korting vind ik erg veel schelen, maar zorg dan dus wel dat je de eerste bent die de korting van 20% pakt!
met vakantie09 krijg je 10% korting, en ik heb ook nog amexW08 , voor 15% korting, deze mag je eigenlijk alleen gebruiken als je betaalt met American Express maar ach, heb hem gewoon ingevuld en kreeg ook de korting ondanks dat ik altijd met ideal betaal (sssst )
Oei is denk ik wel heel groot, mijn zoontje is bijna 3 en best groot en zit nu op maatje 98 /104! Ik zou iets van 92/98 doen denk dat het dan nog best groot is ,maar niet zo groot als 104!