Wie spaart er de voetbal kaartjes van de AH en de Texaco? De kinderen bij mij op school zijn er gek op. Als er een dagdeel goed is gewerkt dan mogen ze een kaartje uitzoeken. Helaas begint mijn stapel aardig op te raken. Wie heeft er nog kaartjes liggen en doen er niks mee? U maakt er een klas in het speciaal basisonderwijs erg blij mee.
hoi, Heb nog minstens 130 AH voetbalplaatjes voor je liggen. Als je ze wilt hebben moet je me maar even een pbtje sturen met je adres. Groetjes Melanie
Alle pbtjes voor de AH kaartjes zijn gedaan. Ik wacht bij de brievenbus op wat komen gaat. Super bedankt ook namens mijn klas.
Hoi hoi, Je mag ze zo hebben! Ik doe er toch niks mee. Moet alleen even kijken hoe ik ze ga versturen.
Wauw dat is super. In een grote bubbeltjes envelop mischien? Had je me adres al weet niet meer aan wie ik het allemaal had gePBd
Hoi hoi, Ik heb je adres nog niet. Ik denk dat ze wel in een grote envelop kunnen. Als je mij het adres pb't, dan zal ik ze je van de week opsturen.
Heb mijn adres gestuurd. Wacht bij de brievenbus op de grote envelop met kaartjes. Helemaal super ook bedankt namens de kids. Net als alle andere dames super bedankt. De postbode krijgt het druk hier deze week
Willen jullie je naam op de envelop zetten of je zpnaam binnen in nu weet ik niet wat ik van wie heb gekregen. Kreeg vandaag een stapel AH kaartjes van postcode 6271 huisnr 27 weet alleen niet wie dit is. Bedankt.
Van wie ga ik deze week nog iets krijgen? Ben het even kwijt. De kids wachten met smart op de kaartjes.
Hoi hoi, Sorry ben er nog niet aan toe gekomen om het te versturen. Maar ik beloof je dat ik dat deze week nog ga doen.
Zou je willen posten als je ze verstuurd hebt en je naam erbij zetten op de envelop ofzo. Heb zoveel reacties gehad dat ik het even kwijt ben. Zo kan ik ook aan iedereen melden of het is aangekomen of niet vandaar.
Hey, Ben net gauw even naar het postkantoor geweest. Ze zijn onderweg. Het moest wel in twee enveloppen, anders pastte het niet door de brievenbus. Ik stuur je nog even een pb, want ik heb mijn naam wel achter op de envelop gezet. Wat ik wel heel erg lief vond, is dat ik de enveloppen niet hoefde te betalen, nadat ik verteld had, waar het voor was. Veel plezier ermee en laat mij even weten als je ze ontvangen hebt.