doorkomen van tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door carretje25, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carretje25

    carretje25 Actief lid

    16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hoi Allemaal...

    Even een vraagje, hoe merkte jullie dat je kindje tandjes kreeg? Wat waren de klachten? Ons zoontje is 7 maanden en slaapt sinds 2 dagen erg slecht, word huilend wakker terwijl hij normaal zonder probleem dooslaapt. Heeft ook rode wangen, bijt veel en is wat verkouden, kan dit met tandjes te maken hebben? Overdag merk ik niet veel aan hem het is meer sávonds en s'nachts.
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, groetjes Caro
     
  2. carretje25

    carretje25 Actief lid

    16 apr 2006
    161
    0
    0
    Nog niemand met ervaring?
     
  3. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik heb nog geen ervaring, maar mijn dochtertje is 6 maanden en heeft dezelfde probleempjes. Daarbij laat ze ook veel windjes en poept ook veel.
    Ik zelf denk dat dit door de tandjes komt. ik zie onder al wel wat gebeuren hoor!
     
  4. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik heb nog geen ervaring, maar mijn dochtertje is 6 maanden en heeft dezelfde probleempjes. Daarbij laat ze ook veel windjes en poept ook veel.
    Ik zelf denk dat dit door de tandjes komt. ik zie onder al wel wat gebeuren hoor!
     
  5. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    tja, ons zoontje krijgt als het goed is nu ook zijn eerste tandje door...zat er al een hele tijd op te wachtten, vooral ook omdat hij al enkele maanden flink kwijlt en veel kauwt op speelgoed etc.
    Maar nu lijkt er iets te komen wat op een wit puntje lijkt.
    Ik moet zeggen, hij is wel wat pieperig de laatste 2 weken, maar geen rode plekken bj het puntje, en niet huilerig, ook geen rode wangen, hangerig o.i.d..