Deze week zijn de grote pakken in de aanbieding.. 2 voor 25 euro.. Misschien die dan allemaal maar inslaan? (zijn volgens mij nog de oude) Ik ga tenminste ook geen rose luier omdoen bij mijn zoontje.. Mijn dochter kan ze wel aan...Dus ik blijf voor de helft dan bij kruidvat luiers!
Wat belachelijk zeg! Alleen maar roze luiers Zoiets verzin je toch niet?!?!?! Dan koop ik wel luiers bij de lidl in het vervolg! Die zijn blauw volgens mij...
nee, hier staat superstrech op, heb gelijk even gekeken, met zacht gekleurde zeehondjes enzo erop, maar ik heb maxi, zou het daar aanliggen?
Ik had het pak al opengemaakt.. dus mijn ventje heeft nu een roze luier aan.... Ik moet eerlijk zeggen dat ze echt heel erg fijn zijn, maar ik ga ze in het vervolg niet meer kopen, het is geen gezicht een roze luier bij mijn mannetje...(misschien ben ik wel ouderwets )
Ps: ik heb alleen nog luiers van de Jumbo en Kruidvat gehad (en pampers maar die vind ik te duur) welke vinden jullie fijn (de Midi variant) Bedankt alvast voor de tips....
Ik heb ook nog eens gekeken maar ik heb ook geen roze en ik heb ook de nieuwe en ook blauw, maar ik heb net als Sim de maxi
Hihi, meisjes-mama's naar de kruidvat en jongens-mama's naar de lidl. Wel gek hoor, neutrale kleur zou beter zijn, ik heb altijd lidl-luiers voor Sven dus blauw bij ons geen probleem. Ik weet niet of ik Sven roze luiers aan zou trekken, ik denk het niet 8)
wat kosten de luiers van de Lidl eigenlijk. Die knul van ons gaat dus echt niet in een rose luier lopen.
vanmiddag de maxi gekocht en deze zijn licht blauw. vroeg het in de winkel en die wisten niet dat ze roze zouden zijn . terwijl er boven het vak een roze hing?
ik heb ook van lidl, die waren volgens mij rond de 7,50 en daar zit iets meer in als kruitvat, we hebben toen uitgerekend en het scheelt iets van 6 cent.. maar vind ze net zo goed als kruitvat
o wat vreemd...ben benieuwd heb van de week ook een pak gehaald maar nog niet opengemaakt! Oja een tip..meld je aan voor de nieuwsbrief van kruidvat ik kreeg een mailtje met daarin een kortingsbon (1 euro) voor de nieuwe soort luiers!