Nieuwe Kruidvat luiers midi roze?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    misschien een mail naar de klanten service?
     
  2. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Deze week zijn de grote pakken in de aanbieding.. 2 voor 25 euro.. Misschien die dan allemaal maar inslaan? (zijn volgens mij nog de oude)
    Ik ga tenminste ook geen rose luier omdoen bij mijn zoontje.. Mijn dochter kan ze wel aan...Dus ik blijf voor de helft dan bij kruidvat luiers!
     
  3. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    dat zijn idd de oude nog.

    alleen als er superstretch op staat zijn ze roze
     
  4. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat belachelijk zeg! Alleen maar roze luiers :confused: Zoiets verzin je toch niet?!?!?!
    Dan koop ik wel luiers bij de lidl in het vervolg! Die zijn blauw volgens mij... :)
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    he? wat raar, want die van mij zijn lichtblauw :(
     
  6. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    dan hadje vast een oud pak sim
     
  7. sim

    sim Niet meer actief

    nee, hier staat superstrech op, heb gelijk even gekeken, met zacht gekleurde zeehondjes enzo erop, maar ik heb maxi, zou het daar aanliggen?
     
  8. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    oh! daar is ons als personeel niks over verteld!
     
  9. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ik had het pak al opengemaakt.. dus mijn ventje heeft nu een roze luier aan.... :oops:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ze echt heel erg fijn zijn, maar ik ga ze in het vervolg niet meer kopen, het is geen gezicht een roze luier bij mijn mannetje...(misschien ben ik wel ouderwets ;) )
     
  10. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ps: ik heb alleen nog luiers van de Jumbo en Kruidvat gehad (en pampers maar die vind ik te duur) welke vinden jullie fijn (de Midi variant)

    Bedankt alvast voor de tips....
     
  11. cindy75

    cindy75 Lid

    16 apr 2007
    79
    0
    0
    Ik heb ook nog eens gekeken maar ik heb ook geen roze en ik heb ook de nieuwe en ook blauw, maar ik heb net als Sim de maxi
     
  12. lintjezuur

    lintjezuur Actief lid

    5 nov 2006
    430
    0
    0
    Hihi, meisjes-mama's naar de kruidvat en jongens-mama's naar de lidl.

    Wel gek hoor, neutrale kleur zou beter zijn, ik heb altijd lidl-luiers voor Sven dus blauw bij ons geen probleem. Ik weet niet of ik Sven roze luiers aan zou trekken, ik denk het niet 8)
     
  13. bezorgdepapa

    15 mrt 2007
    26
    0
    0
    wat kosten de luiers van de Lidl eigenlijk. Die knul van ons gaat dus echt niet in een rose luier lopen. :)
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vanmiddag de maxi gekocht en deze zijn licht blauw. vroeg het in de winkel en die wisten niet dat ze roze zouden zijn . terwijl er boven het vak een roze hing?
     
  15. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb ook van lidl, die waren volgens mij rond de 7,50 en daar zit iets meer in als kruitvat, we hebben toen uitgerekend en het scheelt iets van 6 cent..

    maar vind ze net zo goed als kruitvat
     
  16. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    hihi, dan ga ik de volgende keer een pak kopen bij de Lidl.. kijken of dat wat is.
     
  17. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    o wat vreemd...ben benieuwd heb van de week ook een pak gehaald maar nog niet opengemaakt!
    Oja een tip..meld je aan voor de nieuwsbrief van kruidvat ik kreeg een mailtje met daarin een kortingsbon (1 euro) voor de nieuwe soort luiers!
     

Deel Deze Pagina