Ik heb met deze testen duidelijk positief getest 1 dag vóór NOD Ze waren wel vaag maar wel 2 strepen.
Nou ik kon het niet laten en heb alvast getest voor jullie! Volgens mij werken ze goed hoor Succes morgen meiden!
Ja ik denkkkk van wel... Zie een heel licht roze streepje. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar hij is niet egt scherp, dus je ziet ni egt iets heel goed zeg maar. Ik zet hem wel in mn album...
Volgens mij werken ze niet.. Ik krijg geen tweede streepje Hahaha! Ik had ook de duo-verpakking voor 5 euri en ze werken wel heel gemakkelijk! De controle streep kwam direct en heel duidelijk in beeld! Ik ga voor je duimen Tezz! X Lin
En? En? En? Werkt ie goed Tezzz? Hier van de etos eentje, maar heel vaag lijntje, weet nou niet of ie ingedroogd is of dat ie heel vaag positief is! Foto maken is niet mogelijk, want telefoon vrijdag in de wc gevallen (hij heeft de tsunami helaas niet overleefd) en camera ligt bij m'n moeder! Nog geen duidelijkheid!
nou....ehm...bij mij werkt íe dan zeker niet, want ik heb maar 1 lijntje helaas! @Shedevil: alvast stiekumpjes gefeliciteerd? @Lola: ik heb niet eens een indrooglijntje, dus je heb tenminste al iets! Hopelijk wordt het lijntje over een paar daagjes dikker! Liefs Tezzz
Aaah, balen tezzz! Ja, ik zit nog steeds te denken wat de mijne zegt... Bah, tis toch wel licht blauw geloof ik... Nja ik wacht maar weer af!
grr ik zit hier te wachten op mijn testen en plas zowat in mijn broek....mijn man was wat laat op zei nog van ik ga die morgen vroeg voor jij opstaat halen...maar niet gelukt dus jullie hebben al allemaal getest hihi en ik zit nog met een zwaar volle blaas te wachten...knap zowat was al aan het meelezen, maar nog niks verteld by the way met die casettes heb ik posi getest werd helaas een vroege mk ...of eigenlijk na 7 dagen overtijd ongi want dan kan je het eigenlijk geen mk noemen denk ik
oh en mijn cyclus is zoals je ziet altijd 29 geweest behalve toen met die vroege mk dus vandaar dat ik nu hoop op mijn 29 dagen cyclus...eigenlijk meer voor de fun testen aangezien het vandaag....ehh vannacht 2008 word lol
alweer een lichte streep wel iets duidelijker dan vorige maand, maar een dunne....dus hou het nog even in het midden...of voor mijn gevoel even nega voor het gemak
@Steffie: Klinkt wel goed. Ik hoop voor je dat de streep over een paar daagjes dikker is geworden! Heel veel succes! Liefs Tezzz
Bij mij is hij vanmorgen weer wat dikker, dus ik mag gewoon weer zwanger zijn! Eindelijkkkkkk! Iedereen succes met testen en veel geluk in de volgende ronde. Hopelijk halen jullie mij ni in met 21 ronde's
Jaaaa! Super! Ik ben heel blij voorjou! Eindelijk krijgen jullie een nieuwe kans! Een heel dikke proficiat, hopelijk mag alles goed gaan deze keer! Edit: Ik heb net je verhaal op je site gelezen, heftig...! Ik moest een traantje wegpinken, maar jullie kleine ukje heeft een mooi beschermengeltje!
@ speeters: hartstikke lief van jou om dat te zeggen, en bedankt dat je een kijkje hebt genomen op onze site. Ik geloof ook echt dat hij/zij een lief klein beschermengeltje heeft nu. Jij ook heel veel succes de komende ronde(s)!