Oh leuk! ik kan een stel geinige maken in de tuin (edit, liever vanaf de bank.... kwam op hetzelfde moment een tak naar beneden keilen!)
Brrr mijn man werkt nu ook op een containerterminal waar al meerdere containers naar beneden zijn gevallen. Ben blij als hij weer veilig thuis is.
mijn man is container chauffeur, rotterdam ligt plat...gelukkig! je moet er niet aan denken dat je onder zo,n container terecht komt
Ik zag net deze foto op de sbs6 facebook voorbij komen.. Stormschade in Haarlem Nog meer foto's: De storm in beeld – Hart van Nederland
Hier is het echt draaaama. Allemaal bomen uit de grond gerukt, bomen op autos. Twee vrachtwagens omgewaaid op A27. Boom op huis, bewoner kreeg hartaanval vd schrik en is met ambu weggevoert etc. 25 meldingen in 2 uur tijd. Nog nooit zon ravage gezien zeg.
Bekijk bijlage 357491 Onze schutting. Idd heftige foto's Had net mijn pa aan de telefoon hij, is vrachtwagenchauffeur maar zit nu in de ziektewet. Hij vertelde dat een volle vrachtwagen niet veel kwaad kan maar dat een lege nu echt de weg niet op moet gaan!