Nieuwe liefdes broers/zussen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm... Je hebt me het toch wel met een ander inzicht laten bekijken. Ik denk dat ik het volgend jaar maar eens ga kijken hoe of wat en dan zal ik inderdaad maar de "betere" persoon zijn en contact opnemen....

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
  3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben wat afwachtend. Zusje heeft ooit eens verkering gehad, dat duurde nog geen 3 maanden. Verder hebben wij nooit een van haar recentere vriendjes ontmoet maar uit haar verhalen begrijp ik wel dat het maar rare types zijn, in ieder geval geen 100% zuivere koffie.
    Voordat ik dus roep "Wat leeeeuk, welkom in de familie! Volgende week bij ons eten hé! Gezellig!" ;) moet ze dus eerst maar bewijzen dat ze een beetje normaal iemand heeft gevonden en het eerst maar eens een jaartje volhouden voordat ik iemand in mijn hart ga sluiten....

4. sjak

sjak Niet meer actief

Ik ben ok met al mijn schoonzuster en zwagers (8 in totaal). De 'nieuwste' is er al 4 jaar. Nh gaan mijn broer en schoonzus uit elkaar na 20 jaar. Dus ik ben nu al benieuwd naar de 'nieuwe familieleden' (zijn er nog niet hoor). Zijn allemaal van harte welkom, kan me niet voorstellen dat ze opeens 'slettebakken' worden, maar zelfs dan is iedereen welkom (denk ik) zolang mijn nichtje en neefjes er maar geen last van hebben, hun kinderen.

Deel Deze Pagina