Vanaf mijn curettage op 19 juni niet meer ongesteld geweest! En gister een positieve test Heb zelfs nog een provera kuur gehad om menstruatie op te wekken, 3, 5 week geleden een baarmoeder onderzoek en echo en 4, 5 een echo. Hormonen zagen er goed uit en geen verklevingen. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het raak was net voor het baarmoeder onderzoek en dat je nog niks kon zien. Hormonen waren die week ervoor geprikt dus kon je ook niks op zien. Maar nu? Wat doet die provera kuur met t vruchtje en hoever ben ik nu? Gelukkig volgebde week donderdag al naar gyn voor meer duidelijkheid Maaaar ik had getest omdat ik pijn heb aan mn borsten, heel moe en nu ook misselijk dus mijn lichaam en de testen zeggen....ZWANGER!!!!!
Ja kan zijn dat je cyclus zo van slag was dat je je eisprong veel later hebt gehad. Kun je niet maandag je huisarts bellen ivm de je die je hebt gehad? En gefeliciteerd!
Dank je wel tuttebel Maar waarvoor moet ik de ha bellen? kom niet wijs uit je zin hihi Ik heb iig donderdag een gyn afspraak dus hoop dat zij me wat duidelijkheid kan geven. Ik word er iig niet wijs uit haha