Nieuwe mama's eind mei 2015! :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sannee006, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik snap je zorgen wel, ze kriebelen hier ook.

2. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je Nancke?

3. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hoe was je echo vrijda Mavi Derya? En hoe gaat het met jou met de bijverschijnselen van het stoppen met de meds Dymphna?

4. Nancke

Nancke Actief lid

@samsoko het gaat. De ene keer voel ik me kiplekker, nergens last van en het andere moment ben ik er toch wel van overtuigd dat ik echt zwanger ben omdat ik dan niet vooruit te branden ben en meerdere lichte kwaaltjes heb. Ik ben mezelf gewoon een beetje gek aan het maken.

Hoe gaat het verder met iedereen?

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Met mij gaat het ook wel goed, voel me de afgelopen dagen weer wat fitter... Maar ja het geen zin in eten hebben blijft wel. Ik kijk in ieder geval gewoon heel erg uit naar woensdag en dan zien we wel verder :D

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    'Gelukkig' Nancke dat je toch af en toe wat klachten hebt. Gek he, om daar dan toch een soort van bij mee te zijn. Wanneer mag je weer naar de VK?

Spannend woensdag Lizz, leuk!

Mavi Derya ik heb ook een afspraak bij Stopler! 13 nov om 16.45 is het zover, de studentenecho :) leuk leuk!

7. Nancke

Nancke Actief lid

Idd samsoko, blij met klachtjes. Haha.
    Vandaag kreeg ik een telefoontje van de fontys hoge school. Er waren al 5 vrouwen uitgevallen voor die dag. Of ik interesse heb om vandaag om 5 uur te komen voor een echo. Ja natuurlijk! Ik moet dan wel alleen want kleine kindjes hebben ze er liever niet bij en aangezien het zo kort dag is hebben we niemand om op te passen dus moet mijn vriend hem van het kdv ophalen. Ik vind het wel een klein beetje eng moet ik zeggen. Zou het wel goed zijn.... Maar ze stelde me gerust. De lerares begint met de echo en als ze iets zien dan mogen de leerlingen pas. Mocht er niks te zien zijn gaan ze daar heel zorgvuldig mee om. Dus over een kwartiertje spring ik in de auto. De echo duurt een uur tot een uur en een kwartier. Ik hou jullie op de hoogte!

8. Nancke

Nancke Actief lid

Nou alles was goed hoor dames. Echt een aanrader als er zoiets bij je in de buurt is. Een uur lang naar ons hummeltje mogen kijken. Al was het niet altijd goed te zien omdat het echt leerlingen waren die nog maar net waren begonnen, maar dat vond ik totaal niet erg.
    Heb nog mooie foto's gekregen

Bijgevoegde bestanden:

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gaaf Nancke!! Super!

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Nancke, wat leuk dat je zolang mocht kijken naar je kleine! Het is voor die leerlingen natuurlijk ook superleuk om te doen (lijkt mij tenminste)! Mooi dat alles goed is. :)

11. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Eindelijk m'n 11 weken dansje! Heb er ruim twee weken op moeten wachten! Lalalalala dans dan dans

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hahaha ik dans met je mee:D

Hier gelukkig eindelijk wat minder moe! Waar zijn de rest vd dames???

13. Nancke

Nancke Actief lid

Hihi samsoko. Fijn hé weer zo'n mijlpaal!
    Fijn mavi derya dat de vermoeidheid minder wordt. Hier issie nog wel flink aanwezig.

Straks om kwart voor 6 de termijnbepaling. Benieuwd hoever ik voor of achteruit gezet wordt. Spannend weer...

14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Spannend Nancke! Ik duim voor je!

Mavi Derya, ik vond het een leuk dansje!

Hier nog steeds enorm moe ook. Misselijkheid was afgenomen, maar is sinds het weekend ook weer terug. Bleh. Wilde vandaag gaan studeren, maar ik ben bang dat t weer een dagje in en uit bed wordt. :(

15. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik hoop dat de moeheid en de misselijkheid hier fijn weg blijven tot ergens in mei ofzo...

Nancke hoe was je echo?

16. Nancke

Nancke Actief lid

Alles was goed! Niet voor of achteruit gezet dus ben nog steeds een eind mei mama to be. 30 mei uitgerekend. Het zag er allemaal goed uit

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wat fijn Nancke! Wat grappig ik zie dat jou zoon de 27ste jarig is.. die van mij de 22ste en onze andere kindjes straks ook weer vlak bij elkaar. Toevallig..:p

18. swatje

swatje Nieuw lid

10 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd toekomstige mama's!
    Zelf ben ik 25 mei uitgerekent. Ben nu 12 weken en 2 dagen:)
    Ben heeeeel erg misselijk nog steeds:$
    iemand nog goede tips???

19. Nancke

Nancke Actief lid

Wat grappig mavi derya. Maar als ik het goed zie is de jouw van 2012 en de mijne van 2013. Klopt dat?
    Vandaag de kraamzorg aangemeld en de verzekering op de hoogte gebracht. Weer iets wat we kunnen afvinken.

Welkom swatje! Ik kan je helaas geen tip geven tegen de misselijkheid. Ben dat tot nu toe nog niet geweest. (op 1 dag na maar toen had ik een griepje onder de leden)

Het begint hier rustig te worden meiden.

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Welkom Swatje en gefeliciteerd!

Hier ook geen tips tegen de misselijkheid, ben het zelf ook al weken.... Hopelijk gaat het nu gauw over!

Deel Deze Pagina