Nieuwe mama's eind mei 2015! :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sannee006, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    He meiden,

Sorry dat ik zolang niets van mij heb laten horen. Ik ben de afgelopen weken erg druk met mijn werk geweest en als ik dan thuis kwam sliep ik om 8 uur. De rest van de dagen was ik al lang blij als mijn zoon lekker zelf speelt en ik lui op de bank kon liggen.
    Afgelopen week lekker een week weg geweest en nu gaat het langzaam wat beter.

Hier vorige week de termijn echo gehad en alles zag er goed uit. Al moest het wel inwendig omdat de probe voor uitwendig was die ochtend kapot gegaan. Nu ben ik het wel gewend en daarbij hadden we nu in ieder geval mooie plaatjes. Alleen hadden we geen plaatje van de zijkant, maar van de bovenkant.
    Verder hebben we bepaalt dat ik in het zkh blijf lopen en extra echo's krijg tussen 30 en 40 weken omdat mijn zoon geboren met een erg klein buikomvang en heel lang erg klein was in de zwangerschap.

Dinsdag de nekplooi meting, 1 december bezoek gynaecoloog en dan 12 januari de 20 weken echo, dan weten we ook wat het wordt. Al denk mijn vriend met stellige overtuiging dat het een jongen wordt, maar bij mijn zoon was hij er stellig van dat het een meisje was.

Nancy goed dat jij het even heb over kraamzorg. Ik was dat helemaal vergeten. Ik heb wel de kleine opgegeven voor hetzelfde Kdv als mijn zoon.

Swatje bij hielp het om kleine beetjes te eten en vooral makkelijk verteerbaar. Niet dat ik niet meer misselijk was erna maar minder erg.

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Samsoko hoe was je echo bij stopler? Ik dacht dat je deze donderdag moest maar ik zag net dat het de dertiende was..

3. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Was superleuk Mavi Derya! Wat een acrobaatje zit er in mijn buik haha. staan, handstand, koppeltje duikelen, zwemmen, draaien.
    Heel leuk om een hele tijd naar je kleintje te kunnen kijken. Bedankt voor de goeie tip!

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ooo Gelukkig. Ik ga volgende week donderdag ik hoop dat ze ook het geslacht kunnen c zien dan.
    Geen dank ik kwam het ook maar ergens tegen.

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik heb volgende week zaterdag de geslachtsbepaling... Ik kan echt niet wachten!!

Het is trouwens wel erg rustig in dit topic hè? :eek:

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Heel rustig idd Lizz :(

Mavi Derya hoe laat ben jij donderdag? Ik ben er ook, om 17u 😊 ze hadden nog een plekje. Ik zie trouwens net dat wij precies even ver zijn, leukkk!!

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Spannend he.. ik hoop zo dat ze het zien donderdag anders laat ik over 3 weken een geslachtsecho maken.

Ik had nij de eerste twee sterk het gevoel dat het een jongen was maar nu denk ik dat het een meisje wordt. Wat denken jullie of hebben jullie geen idee?

Het is zeker rustig.. wel jammer maar ik ben ook schuldig:)

Samsoko wat leuk dat je nog een keer mag ik moet om 13.00. Mijn man is die dag ook jarig dus 's avonds krijgen we mijn ouders en broer en zus op bezoek.

Ik ben bij de vorige 2 eerder bevallen dus ik ben benieuwd nu. Ik hoop in ieder geval niet later want mijn oudste is 17 juni jarig en dan is het wel dicht bij elkaar.

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk geen voorgevoel. M'n voorgevoel begon op een gegeven moment te neigen naar een meisje, maar dat kwam omdat anderen vooral zeiden dat het een meisje wordt. Nu denk ik weer meer een jongen omdat ik al zoveel meiden hoor die een meisje krijgen, dus vanwege een evenwichtig percentage denk ik nu weer een jongen. Kortom: ik heb dus eigenlijk geen flauw idee hahaha. Meisjesnamen zin we wel al uit, jongensnamen nog niet. Maar daar hebben we nog maanden voor :)

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hahah meisjes naam hebben we ook al voor 90% zeker maar een jongens naam zijn we nog over aan het twijfelen.. althans dat wil zeggen ik wil wat anders en mijn man ook.. :p

Deel Deze Pagina