Nieuwe mama's eind mei 2015! :-)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sannee006, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Hyper leuk dat je weer terug bent :)

Wat fijn dat je niet de testdrang hebt. Komt miss ook omdat je klachten hebt dus weet dat er iets gebeurd in je lichaam. Ik voel vrij weinig dus het lijkt alsof ik na de test van een ander kijk. Gister was het streepje net zo donker als de teststreep, het zegt natuurlijk niet dat het dan goed is maar het geeft mij wel weer "even" rust !

Leuk dat je de eerste echo hebt gepland :) denk dat we allemaal rond dezelfde periode de eerste echo krijgen. Ik heb de echo zaterdag 4 oktober dan ben ik als het goed is bijna 8 weken!

2. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Hi ladies,

Gisteren is een mevrouw bij me geweest van Moeders voor Moeders. Vol trots doe ik nu mee! Ik wil andere vrouwen hiermee helpen. En ik heb ook nog een leuk cadeau gekregen. En wat is nou 10 weken?!
    Zij heeft ook nog een test gedaan om te kijken of ik genoeg Hcg heb. En natuurlijk nog een keer de bevestiging. Dit is de 2e test. Verder heb ik er zelf maar 1 gedaan. Wel leuk natuurlijk om het nog een keer te zien.

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al last van kwaaltjes of valt het mee?

Bijgevoegde bestanden:

3. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Jub wat goed van je, en wat een mooie test zeg :D

Hier nog geen kwaaltjes behalve mijn borsten zijn wat groter en wat steken in onderrug! Jij? Eerste echo al gepland?

4. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Jub mooie test.

Hier komt ze maandag en ik vind het toch weer eng. Zal Misschien dadelijk nog een test doen.

Hoe is her met de rest van de dames

5. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Dank je Mommy2015. Het voelt ook wel goed om mee te doen. Ik heb gelukkig (nog) nergens geen last van. Ik heb 14 oktober de eerste afspraak bij de vk. We willen tot dan wachten met vertellen aan de familie. Ik hoop dat het niet aan me te zien is tot dat moment. Ik vind zelf namelijk dat ik al een wat opgezette buik heb.

Dank je Hyper. En wat goed dat je ook mee doet! Hihi heb je toch de testdrang ;) Het is ook wel weer spannend als die mevrouw de test doet.

Fijne zondag allemaal!

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn vader heeft een ernstige longziekte. De prognose was in augustus dat hij geluk heeft als hij het nog een jaar volhoudt dus in theorie zou hij het moeten kunnen meemaken. Ik hoop het zo!

Ik ga me hier ook opgeven voor mvm. Ik plas genoeg de hele dag ik wordt er gek van..

7. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Mavi ik hoop dat hij het haalt. Zal je ook een hoop stress in je zwangerschap schelden.

Jub ik had eigenlijk echt geen test drang, maar het zat me toch niet lekker opnieuw te moeten testen voor mvm zonder dat ik de uitslag wist van te voren. Ik heb dus s ochtends met dezelfde urine even van te voren getest. Deze was een stuk duidelijker dan de eerst dus ik was er weer wat gerust op. Ik had dus ook een mooie knaltest bij mvm.

8. Biennepien

29 sep 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    #48 Biennepien, 29 sep 2014
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
    Hoi meiden!

Mag ik me aansluiten bij jullie club? Ik weet nu ruim een week dat ik zwanger ben en hoe leuk om ervaringen uit te wisselen met meiden die net zo ver zwanger zijn ;)

We hebben al een zoontje van ruim 3 jaar. Ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap en bevalling gaan verlopen! Ik hoop op een mooie ervaring.

Op 8 oktober heb ik de intake bij de vk. Helaas dan nog geen eerste echo.

Groet! Bien

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

Ook ik weet sinds 5 dagen dat ik zwanger ben. Mijn cyclus begon net als die van Nancke op 12 augustus. M'n eerste test op 25 sept gedaan en de teststreep was bijna nog donkerder dan de controlestreep. De dag erna gaf een digitale CB test aan dat ik 3+ weken zwanger ben.

Vandaag een afspraak met de VK gemaakt voor de intake. Helaas nog 3 weken wachten voor ik mag... Maar de tijd zal vast vliegen :)

Ik had me ook al aangemeld bij de andere eind-mei-club, maar ik vind deze overzichtelijker :)

10. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Aah marvi ik hoop dat je vader het gaat redden! Hoop dat je wel kan genieten van je zwangerschap!

Hyper, fijn dat je een knaltest had, geeft toch weer even de bevestiging :)

Biennepien en samsoko welkom en gefeliciteerd!

Zaterdag heb ik de eerste echo en begin nu al zenuwachtig te worden! Hopelijk gaan we een mooi hartje zien knipperen allemaal!

11. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Spannend Mommy2015!

12. Jub

Jub Lid

19 sep 2014
    47
    0
    0
    Gelderland
    Hyper, super dat je ook zo'n knaltest had. En nu vullen we de flessen. Haha ik moet er wel een beetje om lachen. Denk elke keer, yes weer een volle fles ;)

Welkom Biennepien en Samsoko. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Is het je eerste zwangerschap Samsoko?

Mavi geniet van alle momenten samen met je vader.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat de leeftijd is van iedereen. Zelf ben ik 31 jaar.

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ja, de eerste Jub! Alles is spannend en nieuw. Ik ben 27

14. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Jub, ik ben 26 :)

Hoe gaat het met jullie dames? Hier vannacht slecht geslapen! Kunnen jullie allemaal nog normaal eten of houden jullie geen eten meer binnen? Ik kan alles nog eten maar heb nergens echt zin in, wel een honger gevoel! Kennen jullie dat?

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Mommy2015, ik heb een griepje te pakken, dus krijg idd vrij weinig erin. Fijn die verlaagde weerstand tijdens je zwangerschap. :$

Maar ik merk dus ook helemaal niks van extra trek ofzo. Juist helemaal nergens zin in. Ik probeer veel te drinken en moet er zo even uit om beschuit te halen, zodat ik tenminste nog iets binnen krijg. Neem ik meteen maar een pizza voor ml mee. Zie mezelf niet koken vandaag.:D

16. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hallo dames,

Ik kom ook gezellig meekletsen.
    Ik ben op dit moment ruim 7 weken zwanger, komende maandag hebben we de intake en 1e echo bij de VK. Ik heb eigenlijk nauwelijks klachten tot nu toe. Best fijn, maar maakt me ook wel onzeker. Ik kan niet wachten tot we de echo hebben gehad, en het hartje klopt. Daarna gaan we het onze ouders etc. vertellen.
    Het is ons eerste kindje.

Ik doe ook mee met MvM, vandaag is mijn eerste week 'donaties' opgehaald.

17. Biennepien

29 sep 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zaterdag Mommy2015!

Jub, ik ben nu 34. Mss kunnen we ff lijstje maken met data :)

Ik heb hetzelfde een beetje qua eten, op zich wel trek in eten. Maar heel vol gevoel de hele tijd. Dus eet ik niet zo veel.

Verder werd ik heel moe wakker vanmorgen. Ik droom steeds zo veel afgelopen tijd. Hebben jullie dat ook?

Andere symptomen die ik heb zijn super gevoelige borsten en ik ruik alles zo goed...

Fijne middag!

18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Rare levendige dromen heb ik ook gehad, de dagen voordat ik de test deed. Achteraf blijkbaar symptoom geweest :)

19. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Samsoko, beterschap meid, hopelijk voel jij je snel weer beter! Af en toe niet koken vind vl vast niet erg toch! Wel genoeg drinken he!

Scarlet, welkom hier :) hier ook nog geen klachten, ik merk dat ik zelf erg op zoek ben naar klachten! Aan de ene kant fijn geen klachten maar het maakt mij ook erg onzeker!

Bienepien, een lijstje is misschien wel handig inderdaad en kunnen we beetje kijken wanneer iedereen de echos heeft!

Dromen heb ik af en toe, laatst zat ik verkeerd om in bed mijn vriend te roepen want droomde dat de muur op ons viel! Heel bizar hoe levendig ze kunnen zijn!

20. Nancke

Nancke Actief lid

Ik heb ook nog steeds maar heel weinig klachten. Wel heb ik ook levendige dromen en zit ik overdag regelmatig te gapen op het werk.

mvm is vrijdag gewenst. Die test was niet zo donker als mijn eigen testen maar dat kwam waarschijnlijk doordat het avond urine was ipv ochtend. Het was in ieder geval goed genoeg om mee te mogen doen.

Wat een verschil is er toch in de termijnen dat iedereen de eerste echo of intake heeft. Ik heb de eerste echo de 7e savonds en de intake de ochtend er na. Officieel ben ik dan 8, 1 we maar denk zelf dat ik dan 7 weken ben.

Ikzelf ben trouwens 30. Morgen ben ik jarig en wordt ik 31. Zaterdag vier ik het voor de familie en willen we het ook gaan vertellen. Spannend. Vooral omdat de echo nadat nog niet is geweest.

Mavi heftig zeg. Ik hoop echt dat je vader jullie wondertje nog mag meemaken. Geniet zoveel mogelijk van de tijd met hem.

Samsoko en bienepien welkom en gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina